تبیان، دستیار زندگی
انتشارات مسجد مقدس جمكران با بیش از 400 عنوان كتاب و 50 عنوان اثر چاپ اول در نمایشگاه بین‌المللی كتاب تهران حضور فعال خواهد داشت. این تعداد كتاب در مقایسه با سال گذشته انتشارات مسجد مقدس جمكران 50 عنوان افزایش را نمایش می‌دهد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مسجد مقدس جمكران با 400 عنوان كتاب
مسجد مقدس جمكران با 400 عنوان كتاب

انتشارات مسجد مقدس جمكران با بيش از 400 عنوان كتاب و 50 عنوان اثر چاپ اول در نمايشگاه بين‌المللي كتاب تهران حضور فعال خواهد داشت. اين تعداد كتاب در مقايسه با سال گذشته انتشارات مسجد مقدس جمكران 50 عنوان افزايش را نمايش مي‌دهد.

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، انتشارات مسجد مقدس جمكران سال گذشته با 350 عنوان كتاب در نمايشگاه كتاب تهران حضور يافت كه امسال اين ميزان به 400 عنوان افزايش يافته خواهد يافت.

اين انتشارات با آثار جديدي مانند ابقري‌الحسان، مجموعه 9 جلدي در احوالات امام زمان(عج)، ترجمه متن كتاب غيبت شيخ طوسي، تاريخ پيامبر اسلام(ص) و اميرالمومنين(ع)، ستاره درخشان و همچنين نرگسان در نمايشگاه بين‌المللي كتاب تهران حاضر خواهد شد.

همچنين آثاري نظير «امام مهدي(عج) از تولد تا ظهور، سيماي جهان، موعودشناسي و پاسخ به شبهات، علائم ظهور و منجي از ديدگاه اديان» از مجموعه كتاب‌هاي ويژه مهدي موعود(عج) در نمايشگاه عرضه خواهند بود.

«كمال‌الدين»، «خاطراتي از صالحان»، ‌«قصه‌هاي قرآن و انبيا»، «اوصاف اميرالمومنين(ع)» و «سفلي‌گري و پاسخ به شبهات» از آثار برگزيده و پرمخاطب اين نشر در نمايشگاه تهران خواهند بود.

بيست و سومين نمايشگاه بين‌المللي كتاب تهران 15 تا 25 ارديبهشت ماه در مصلاي بزرگ امام خميني(ره) برگزار خواهد شد.