تبیان، دستیار زندگی
علیرضا رضایی: چرا با اعتبار ما بازی می‌كنند؟ بدون مسابقه ما را اعزام نكنند علیرضا رضایی كه این روزها از ناحیه‌ی پای راست دچار مصدومیت است، در رابطه با حضور خود در مسابقات گفت: من به مسابقه انتخابی اعتقاد داشته و دارم؛ هرگز ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

انتقاد نایب قهرمان المپیك از مربی تیم ملی

علیرضا رضایی:
چرا با اعتبار ما بازی می‌كنند؟ بدون مسابقه ما را اعزام نكنند


علیرضا رضایی كه این روزها از ناحیه‌ی پای راست دچار مصدومیت است، در رابطه با حضور خود در مسابقات گفت: من به مسابقه انتخابی اعتقاد داشته و دارم؛ هرگز بدون انجام مسابقه ملی‌پوش نخواهم شد.

رضایی ضمن انتقاد از مصاحبه غلامرضا محمدی گفت: من همیشه به برگزاری مسابقه‌های انتخابی تاكید كرده‌ام و در حال حاضر هم تمرینات خود را در باشگاه ایزد فردوسی دنبال می‌كنم، اما وقتی مصاحبه‌های یكی دو تن از مربیان را می‌خوانم كه اولتیماتوم می‌دهند، بسیار متاثر می‌شوم.

وی با بیان این كه در شرایط كنونی مصاحبه‌های اینچنینی مربیان سبب بروز مسایل حاشیه‌ای خواهد شد تصریح كرد: بعد از مسابقات آسیایی، از ناحیه‌ی پای راست به شدت آسیب دیدم؛ اگرچه پزشكان داخلی پایم را معاینه كرده‌اند، اما برای اطمینان خاطر ظرف یكی دو روز آینده به آلمان رفته و اگر حضور در مسابقات انتخابی به سلامتی من لطمه نزند، با تمام قدرت در مسابقات شركت خواهم كرد. سوال من از مربیان تیم ملی این است؛ آیا تا به امروز مربیان عزیز، در مورد مشكل مصدومیت بنده صحبت داشته و به فكر راه حل افتاده‌اند؟ ما كه ده بار گفته‌ایم در انتخابی شركت می‌كنیم و بدون مسابقه ما را اعزام نكنند، اما مثل این كه مشكل چیز دیگری است. اگر نمی‌خواهند كشتی بگیریم اعلام كنند، چرا با اعتبار ما بازی می‌كنند. ما كه همیشه به مربیان تیم ملی احترام گذاشته و در خدمتشان هستیم، اما مصاحبه دردی را دوا نمی‌كند!

رضایی در پایان اظهار كرد: همان طور كه شان مربیان باید حفظ شود، مربیان هم باید حد و حدود قهرمانان را دانسته و آنها را زیر سوال نبرند.