تبیان، دستیار زندگی
مسؤول انجمن قرآن پژوهشی حوزه از برگزاری گردهمایی بزرگ مترجمان قرآنی حوزوی در سال جاری خبر داد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

گردهمایی بزرگ مترجمان قرآنی حوزوی برگزار می‌شود
گردهمائی

مسؤول انجمن قرآن پژوهشی حوزه از برگزاری گردهمایی بزرگ مترجمان قرآنی حوزوی در سال جاری خبر داد.

به گزارش سرویس پیشخوان خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام والمسلمین مودب، مسؤول انجمن قرآن پژوهشی حوزه علمیه از برگزاری 100 نشست علمی باهمکاری شبکه قرآن و معارف سیما در سال جاری خبر داد و گفت: در حال حاضر بستر این کار در انجمن قرآن پژوهی حوزه فراهم شده است و این برنامه ها پس از ضبط، از شبکه قرآن و معارف سیما پخش خواهد شد .

وی با اشاره به این که در سال گذشته حدود 50نشست در این رابطه برگزار شد،افزود:امسال در قالب این برنامه از کارشناسان حوزوی در زمینه مسایل قرآنی استفاده خواهیم کرد .

مسؤول انجمن قرآن پژوهی حوزه با بیان این که کار وهمت مضاعف سرلوحه فعالیت های این انجمن در سال 89 قرار دارد، اظهار داشت: در راستای عمل به سیره حکیمانه مقام معظم رهبری در نام گذاری سال جاری به عنوان سال همت مضاعف و کار مضاعف فعالیت های این انجمن در سال 89 دوچندان خواهدشد.

حجت‌الاسلام والمسلمین مودب در ادامه ابراز داشت: گردهمایی بزرگ مترجمان قرآنی به ویژه مترجمان حوزوی در نیمه نخست سال جاری برگزارخواهد شد و در این گردهمایی آسیب های فراروی عرصه ترجمه قرآن کریم شناسایی ومورد بررسی قرارمی‌گیرد ،همچنین دراین برنامه از مترجمان برتر قرآن تجلیل به عمل می آید.

وی با بیان این که نقد کتب قرآنی یکی از محورهای مهم فعالیت انجمن قرآن پژوهی حوزه را تشکیل می دهد،گفت : خوشبختانه ما در سال گذشته موفق به برگزاری 4 نشست نقد کتاب ویژه آثار برتر همایش کتاب سال حوزه شدیم ودر سال جاری نیز بنا داریم 8 نشست نقد کتاب را در حوزه کتب قرآنی برگزار نماییم.

مسؤول انجمن قرآن پژوهی حوزه در گفت‌وگو با مرکز خبر حوزه با ابراز خرسندی روند رو به رشد فعالیت های قرآن پژوهی حوزه در سال های اخیر، خاطرنشان ساخت:در راستای سیر ارتقایی قرآن پژوهی در حوزه، در جلسات انجمن برنامه ها و طرح های خوبی را دست بررسی داریم.