تبیان، دستیار زندگی
مسؤول اداره امتحانات معاونت آموزش حوزه‌های علمیه از تمدید زمان نام نویسی امتحانات سطح عالی حوزه‌ علمیه قم تا 20 فروردین ماه خبر داد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

تمدیدنام نویسی امتحانات خرداد سطح عالی حوزه‌ علمیه
تمدیدنام نویسی امتحانات خرداد سطح عالی حوزه‌ علمیه

مسؤول اداره امتحانات معاونت آموزش حوزه‌های علمیه از تمدید زمان نام نویسی امتحانات سطح عالی حوزه‌ علمیه قم تا 20 فروردین ماه خبر داد.

حجت الاسلام عباس ثقفی، مسؤول اداره امتحانات معاونت آموزش حوزه‌های علمیه، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا گفت: زمان نام نویسی امتحانات خرداد سطح عالی حوزه علمیه قم تا بیستم فروردین ماه تمدید شد.

وی افزود: با توجه به این برخی از طلاب در زمان تعطیلات نوروزی موفق به نام نویسی نشدند به همین دلیل زمان نام نویسی به مدت پنج روز تمدید شد.

حجت‌الاسلام ثقفی خاطر نشان کرد: تاکنون حدود دوازده هزار نفر، 54 هزار درس را برای امتحانات خرداد انتخاب کرده‌اند که تا پایان زمان نام نویسی این رقم به بیش از شانزده هزار نفر خواهد رسید.

وی با بیان این که نام نویسی امتحانات به صورت اینترنتی انجام می گیرد، اظهار داشت: طلاب می‌توانند برای نام نویسی از طریق پایگاه اینترنتی معاونت آموزش حوزه علمیه به نشانی http://www.howzeh-qom.com اقدام کنند.

حجت الاسلام ثقفی خاطر نشان کرد: براساس مصوبه 44 امتحانات حوزه، آن دسته از طلابی که یک درس اصلی و جنبی از پایه‌های قبلی خود دارند می‌توانند در پایه تحصیلی بالاتر نام نویسی کنند و طلاب در هر پایه تحصیلی تنها مجاز به انتخاب 620 ساعت درسی هستند.

وی یادآور شد: طلابی که به تازگی برای ادامه تحصیل در پایه هفتم حوزه به شهر قم آمده‌اند باید برای نام نویسی و شرکت در امتحانات حوزه علمیه حتما کارت الکترونیکی خود را دریافت کنند

مسؤول اداره امتحانات معاونت آموزش حوزه‌های علمیه گفت: در سال جدید امکان نام نویسی امتحانات ناقصی ایجاد شده و دیگر طلاب برای نام نویسی دروس باقی مانده خود نیاز به مراجعه حضوری ندارند و می‌توانند از طریق پایگاه اینترنت معاونت آموزش حوزه اقدام کنند.

وی خاطر نشان کرد: امتحانات سطح عالی حوزه‌های علمیه از 18 تا 28 خرداد ماه با حضور شانزده هزار نفر برگزار می‌شود.