تبیان، دستیار زندگی
تراکتورسازی ـ گالاتاسرای در تبریز. این رویای بسیاری از هواداران پرطرفدار تبریزی است .........
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

گالاتاسرای با رایکارد در تبریز

تیم فوتبال تراکتورسازی

تراکتورسازی ـ گالاتاسرای در تبریز. این رویای بسیاری از هواداران پرطرفدار تبریزی است. گالا که سابقه قهرمانی در جام یوفا را نیز دارد، از باشگاه‌های مشهور اروپایی محسوب می‌شود که در حال حاضر فرانک ریکارد را به عنوان سرمربی در اختیار دارد.

به نقل از فوتبال ایران، ناصر شفق مدیرعامل باشگاه تراکتور از مذاکره این باشگاه با گالا برای برگزاری یک دیدار دوستانه خبر داد.

به گفته او نماینده باشگاه تراکتور در استانبول در ملاقات با ارجاموتلو عضو هیئت مدیره گالاتاسرای درخواست رسمی باشگاه را به وی تسلیم کرده است و او نیز شرایط طرف ترک را اعلام کرده که شامل موارد زیر است:

تراکتورسازی

هزاردلار هزینه شامل: هواپیمای چارتر، هزینه اقامت در تبریز و مخارج جانبی با این شرط که کلیه بازیکنان خارجی گالا در این بازی حضور داشته باشند.» تاریخ پیشنهادی گالاتاسرای 17 روز دیگر است و باشگاه تراکتور فعلا در حال بررسی موضوع است و ظاهراً نتیجه نهایی در 3،2 روز آینده اعلام خواهد شد.

به گفته یکی از اعضای هیئت مدیره باشگاه تراکتورسازی امتیازی که گالا برای تراکتور در نظر گرفته این است که طرف ایرانی می‌تواند از پیراهن این باشگاه ترکی برای تبلیغات استفاده کند و ضمناً محدودیتی در این تبلیغات یا استفاده از چهره‌های شاخص این باشگاه وجود نخواهد داشت.

تنظیم برای تبیان: رضا سیگاری