تبیان، دستیار زندگی
سرمربی تیم فوتبال امید به دلیل عدم توافق با مسئولان فدراسیون از ادامه همكاری با این تیم انصراف داد .........
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

نا امیدی در تیم امید

 نا امیدی در تیم ملی امید

سرمربی تیم فوتبال امید کشورمان پس از نشست صبح یکشنبه خود با رئیس کمیته جوانان به همکاری اش به این تیم خاتمه داد تا "امید" فوتبال ایران که خود را برای حضور در بازیهای آسیایی گوانگژو و مقدماتی المپیک لندن آماده می کند در بلاتکلیفی قرار گیرد.

به نقل از مهر، اختلاف نظر بین کادر فنی تیم فوتبال امید و مسئولان فدراسیون فوتبال که از ماهها پیش به خاطر تمدید قرارداد شکل گرفته بود، در نهایت به جدایی غلامحسین پیروانی و برادرش(امیرحسین) از کادر فنی این تیم منجر شد.

در نشستی که صبح دیروز بین فریدون معینی به عنوان رئیس کمیته جوانان و نماینده کفاشیان برگزار شد، طرفین شرایط ادامه همکاری را مرور کردند اما در نهایت به توافق نرسیدند.

تیم فوتبال امید کشورمان با هدایت غلامحسین پیروانی بیش از چهارده مرحله اردوی تمرینی را در مقاطع مختلف برگزار کرده بود و در فاصله چندماه مانده تا آغاز بازیهای آسیایی گوانگزو مجددا در بلاتکلیفی قرار گرفت.غلامحسین پیروانی روز 15 دیماه سال 1387 به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان انتخاب شد.

پیروانی در کنار افشارزاده و فنایی

فنایی: باید منتظر واكنش فدراسیون فوتبال بود

سرپرست تیم ملی فوتبال امید ایران گفت: در رابطه با قطع همكاری كادر فنی تیم امید باید منتظر تصمیم فدراسیون فوتبال بود.

محمد فنایی با بیان این مطلب گفت: از قطع همكاری و به توافق نرسیدن كادر فنی تیم ملی فوتبال امید با فدراسیون اطلاعی ندارم و تنها خبر آن را شنیده‌ام. قرار بود مربیان تیم امید به منظور تمدید قراردادشان جلسه‌ای با مسوولان فدراسیون داشته باشند كه ظاهرا این جلسه امروز بوده و طرفین نیز در این زمینه به توافق نرسیده‌اند. با این حال باید دید واكنش فدراسیون در یكی دو روز آینده چه خواهد بود.

وی افزود: هنوز دلایل این عدم توافق به طور شفاف منتشر نشده و طرفین اظهارنظرهای مشخصی در این‌رابطه نداشته‌اند، لذا همانطور كه همكاری سال گذشته آنها منجر به تصمیم برای تمدید قرارداد شد، اكنون نیز باید چند روز صبر كرد و واكنش‌ها را دید. در هر حال این موضوع مربوط به كادر فنی است و چندان به سرپرستی تیم مربوط نمی‌شود؛ من هم تنها نظراتم را بیان كردم و امیدوارم این موضوع سرانجام خوشی داشته باشد.

تنظیم برای تبیان: رضا سیگاری