تبیان، دستیار زندگی
علی مرادی؛ مسئول روابط عمومی اداره‌كل تبلیغات اسلامی اصفهان، دهم فروردین ماه با اعلام این مطلب افزود: چهار سوال پیرامون سفر و حجاب در یک بنر چاپ و در مسجد امام(ره)، باغ غدیر، باغ فدک و پایانه های صفه، کاوه، زاینده رود، جی، راه آهن و همچنین فرودگاه ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

به همت اداره‌کل تبلیغات اسلامی اصفهان

مسابقه پیام بهار در اصفهان برگزار شد

به همت اداره‌کل تبلیغات اسلامی اصفهان مسابقه پیامک پیام بهار ویژه نوروز 89 برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی، علی مرادی؛ مسئول روابط عمومی اداره‌كل تبلیغات اسلامی اصفهان، دهم فروردین ماه با اعلام این مطلب افزود: چهار سوال پیرامون سفر و حجاب در یک بنر چاپ و در مسجد امام(ره)، باغ غدیر، باغ فدک و پایانه های صفه، کاوه، زاینده رود، جی، راه آهن و همچنین فرودگاه شهید بهشتی اصفهان نصب شد.

مسابقه پیام بهار

وی افزود: علاقمندان به شرکت در این مسابقه می بایست تا پانزدهم فروردین ماه پاسخ سوالات را به صورت یک عدد چهار رقمی و بدون هیچ‌گونه توضیحی به سامانه پیامک 30007806 ارسال و در قرعه کشی این مسابقه شرکت نمایند.

مسئول روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان اصفهان اظهار داشت: روزانه یکصد نفر به سامانه این اداره کل پیامک زده اند که اسامی برگزیدگان روز پنج شنبه بیست و ششم فروردین ماه از طریق سایت اطلاع رسانی اصفهان تبیان به نشانی www.esfahan-tebyan.ir اعلام می گردد.

گفتنی است مسابقه پیامک پیام بهار از روز یکم فروردین ماه برگزار گردیده است.

تنظیم: هومن بهلولی