تبیان، دستیار زندگی
گاهی اوقات ممکن است بعلت تعدد کارها و وظایف روزانه، چک کردن ایمیل را فراموش کنیم. این مورد موجب می شود تا از وضعیت صندوق پست الکترونیکی خود بی خبر بمانیم و یا اینکه برخی موارد مهم و حیاتی را تنها به دلیل چند ساعت تاخیر در باز کردن صندوق پستی از دست بدهیم.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

سه فناوری جدید

1. لباسی که دریافت ایمیل جدید را به شما اطلاع می دهد

لباسی که دریافت ایمیل می کند، wifiو زیباترین طراحی پریز برق

گاهی اوقات ممکن است به علت تعدد کارها و وظایف روزانه، چک کردن ایمیل را فراموش کنیم. این مورد موجب می شود تا از وضعیت صندوق پست الکترونیکی خود بی خبر بمانیم و یا اینکه برخی موارد مهم و حیاتی را تنها به دلیل چند ساعت تاخیر در باز کردن صندوق پستی از دست بدهیم. اما یک زوج مبتکر مشکل را با این بلوز  هوشمند حل کرده اند.

این بلوز با استفاده از بلوتوث با یک گوشی آندروید که به ایمیل شما دسترسی دارد، در ارتباط است.

بدین ترتیب در صورتی که ایمیل جدیدی به شما برسد، ال ای دی های روی تیشرت روشن می شوند و حتی تعداد تقریبی پیام های رسیده را نیز به شما نشان می دهند.

به هر حال اگر وضعیت صندوق ایمیل شما برای تان مهم است، این تیشرت ویژه شما تولید شده. گمان می کنم در آینده ای نزدیک گجت ها حتی دست از سر لباس هایمان هم برندارند.

2. شارژ کردن وسایل قابل شارژ شما به وسیله WiFi

لباسی که دریافت ایمیل می کند، wifiو زیباترین طراحی پریز برق

حتما برای شما هم پیش آمده است که بیرون از منزل و یا محل کار که دسترسی به شارژر های خود ندارید شارژ وسایل شما مثل موبایل mp3 پلیر ها و … تمام شده باشد . در این طور مواقع آدم یا پریز برقی گیر نمی آورد یا در بیشتر مواقع شارژر خودش را همراه ندارد .

ولی با کمک RCA دیگر نگران این موضوع نباشید چون این شارژر قابل حمل در حقیقت یک باطری است که می تواند با دریافت سیگنال های Wifi خود را شارژ کند .

نحوه کار بدین ترتیب است که RCA در طول مدت حداکثر ۶ ساعت می تواند با استفاده از سیگنال های Wifi اطراف خود می تواند خود را شارژ کند و سپس به وسیله پورت usb که دارد به وسایل شارژی شما متصل شود و آن ها را شارژ مجدد کند .

لباسی که دریافت ایمیل می کند، wifiو زیباترین طراحی پریز برق

هنوز اطلاعات بیشتری در مورد قیمت و زمان عرضه آن داده نشده است .

3. زیباترین طراحی پریز برق

به تازگی پریز برقی طراحی شده است که دیگر نیازی به آن کارهای تکراری روزانه نیست در حقیقت دیگر نیازی نیست دو شاخه را از پریز درآورید یا بزنید فقط کافی است دوشاخه را در داخل این پریز زیبا ۹۰ درجه بچرخانید تا انرژی برق در آن به جریان دربیاید و زمانی که جریان برق برقرار می شود جهت هشدار LED های آبی رنگی در کناره پریز روشن می شود که نشان دهنده برقراری جریان برق در کابل مربوطه است و باعث هر چه زیباتر شدن پریز می شود.

برگرفته از : دنیای اقتصاد

تنظیم برای تبیان: سیدخاموشی