تبیان، دستیار زندگی
رقابت‌های پینگ پنگ قهرمانی دانش آموزان جهان در شهر برنو جمهوری چک برگزار می شود که در مرحله دوم بخش تیمی، تیم منتخب بانوان دانش آموز ایران از دیدار با تیم ‌رژیم اشغالگر قدس امتناع کرد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

بانوان ورزشکار حامی مردم فلسطین

جدید ترین رنکینگ جهانی پینگ پنگ

تیم منتخب پینگ پنگ بانوان ایران در مرحله دوم مسابقات قهرمانی دانش‌آموزان جهان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین از رویارویی با تیم رژیم اشغالگر قدس خودداری کرد.

به گزارش خبرنگار تبیان به نقل از روابط عمومی فدراسیون پینگ پنگ، رقابت‌های پینگ پنگ قهرمانی دانش آموزان جهان در شهر برنو جمهوری چک برگزار می شود که در مرحله دوم بخش تیمی، تیم منتخب بانوان دانش آموز ایران از دیدار با تیم ‌رژیم اشغالگر قدس امتناع کرد.

تیم بانوان ایران با حمایت از مردم مظلوم فلسطین و محکومیت رژیم صهیونیستی فرصت کسب عنوان پنجمی این مسابقات را از دست داد.

تیم بانوان ایران که در گروه دوم این رقابت‌ها با تیم‌های چین، اسلواکی، جمهوری چک و پوروتوریکو هم گروه بود، با یک پیروزی برابر پوروتوریکو و 3 شکست مقابل تیم‌های چین، اسلواکی و جمهوری چک در رده چهارم گروه خود قرار گرفت و برای کسب عناوین پنجم تا هشتم قرار بود با تیم سوم گروه یک (رژیم اشغالگر قدس) مسابقه دهد که از حضور مقابل این تیم امتناع کرد و کمیته برگزاری با اعلام شکست برای ایران، تمامی تیم‌های ایران را از گردونه این مسابقات خارج کرد.

تیم بانوان مدارس ایران نیز در این پیکارها حضور داشت که در گروه چهار با پیروزی مقابل ایتالیا و شکست برابر چین تایپه و اسلواکی در مکان سوم گروه خود قرار گرفت این تیم در مرحله دوم ابتدا تیم بلژیک را 4 بر یک از پیش روی برداشت و در بازی بعد این مرحله 4 – 1 بازی را به فرانسه واگذار کرد.

این تیم برای کسب رده یازدهم و دوازدهمی باید با تیم انگلیس مسابقه می داد که کمیته برگزاری از انجام این مسابقه جلوگیری و تیم ایران را از گردونه مسابقات خارج کرد.

همچنین تیم پسران ایران در گروه دو با تیم‌های چین تایپه، یونان، اسلواکی و ایرلند همگروه بود که با قرار گرفتن در رده سوم برای کسب عناوین پنجم تا هشتم به مرحله دوم راه یافت که در این مرحله از حضور تیم ایران برابر چک جلوگیری شد و این تیم نیز از گردونه رقابت ها کنار رفت.

بخش ورزشی تبیان