متصدی فروش فروشگاه زائر که در آستانه مقدس حضرت معصومه(س) قرار دارد، با بیان این که بالغ بر ۲۵۰۰ اثر از کتاب‌های دینی در این مرکز ارایه می‌شوند، اظهار داشت: این مجموعه از سوی ۳۰۰ ناشر و ۳۰ مولف مذهبی گردآوری می‌شوند.\
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

 فروشگاهی برای زائران حضرت معصومه(س)
حرم

متصدی فروش فروشگاه زائر که در آستانه مقدس حضرت معصومه(س) قرار دارد، با بیان این که بالغ بر ۲۵۰۰ اثر از کتاب‌های دینی در این مرکز ارایه می‌شوند، اظهار داشت: این مجموعه از سوي ۳۰۰ ناشر و ۳۰ مولف مذهبی گردآوری می‌شوند.

محمدحسن رنجبر در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، با بیان این مطلب، رسالت اصلی این فروشگاه را ترویج معارف اهل‌بیت(ع) و فعالیت آن را چاپ و انتشار کتاب‌های مذهبی عمومی و پرکاربرد برای زائران آستان حضرت معصومه(س) خواند.

وي با بیان این که این آثار به صورت مبادله نقدی تهیه می‌شوند، عنوان کرد: اغلب کتاب‌های این مجموعه تازه‌های نشر دینی و مذهبی‌اند و با ۱۰ درصد تخفیف به زائران عرضه می‌شوند.

متصدی فروش فروشگاه زائر با یادآوری این که عموم مخاطبان این فروشگاه را زائران حرم تشکیل می‌دهند، گفت: این نمایشگاه همراه با سه مرکز فروش دیگر و یک فرشگاه عرضه نوار و لوح‌های فشرده، زیر نظر آستان مقدس حضرت معصومه(س) فعالیت می‌کند. همچنین نمایندگی‌هایی در تهران، مشهد، خرم آباد و ... داریم. این مراکز می‌کوشد کتاب‌های مورد نیاز زائران را برای تسهیل در دسترس زیارت‌کنندگان این آستان قرار دهد.

رنجبر خاطرنشان کرد: علاوه بر قرآن کریم، مفاتیح الجنان، نهج‌البلاغه‌، موعودنامه، بهجت عارفان، سیمای آفتاب و ... از پرمخاطب‌ترین آثار این فروشگاهند. همچنين بخش عمده‌ای از آثار این مرکز را کتاب‌های دینی و مذهبی کودکان و نوجوانان به خود اختصاص می‌دهند.