تبیان، دستیار زندگی
دانلود تیتراژ سریال چاردیواری
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

دانلود تیتراژ سریال "چاردیواری "

دانلود تیتراژ سریال چاردیواری

دانلود تیتراژ ابتدایی سریال

دانلود تیتراژ انتهایی سریال

مجموعه تلویزیونی "چاردیواری " به كارگردانی سیروس مقدم و تهیه‌كنندگی الهام غفوری که در ایام نوروز از شبكه اول پخش می شود.

فیلمنامه "چاردیواری " را محسن تنابنده و سعید آقاخانی در 15 قسمت 45 دقیقه‌ای نوشتند و مضمون آن كمدی اجتماعی است.

در این مجموعه آتیلا پسیانی، امیر جعفری، سعید آقاخانی، بهنوش طباطبایی، مریم امیرجلالی، مهران رجبی، آزیتا لاچینی، محمد فیلی، ناهید مسلمی، جواد عزتی، سعیده نظام‌دوست، صدرالدین حجازی و گیتی معینی نقش آفرینی می كنند.

دانلود تیتراژ سریال چاردیواری

«چاردیواری» نسبت به سایر سریال‌های نوروزی طرفداران بیشتری دارد

مریم امیرجلالی گفت: طرفداران «چاردیواری» ساخته «سیروس مقدم» نسبت به سایر سریال‌های نوروزی بیشتر است و مردم صددرصد این كار را دوست دارند.

«مریم امیرجلالی» بازیگر سریال نوروزی «چاردیواری»‌ در گفت‌وگو با  فارس درباره بازخورد سریال «چاردیواری» در نوروز 89 گفت: من درباره سریالی كه بازی كرده‌ام نباید نظر بدهم و نظر مردم در این باره مهم است اما تا این جای كار در برخورد با مردم متوجه شده‌ام كه آنها این كار را صددرصد دوست دارند و با آن رابطه برقرار كرده‌اند.

وی افزود: چون هم كار خوبی است و هم از نظر اجرای طنز موقعیت، درست كار شده و كارگردانی‌ فوق‌العاده‌ای‌ دارد. ضمن آن كه عوامل سازنده این سریال، از جمله تهیه‌كننده و همه عوامل پشت صحنه سریال حرفه‌ای‌ عمل كرده‌اند. «چاردیواری» تاكنون‌ نسبت به سایر سریال‌های نوروزی موفق بوده و طرفدار بیشتری‌ داشته است.

این بازیگر گفت: من از نقش خودم در «چاردیواری» و فیلمنامه و كارگردانی‌ آن كاملا‌ راضی هستم. نقش «آهو خانم» را در «چاردیواری» دوست داشتم و این كار به عنوان اولین همكاری من با سیروس مقدم ، برایم باعث افتخار است.

امیرجلالی درباره فعالیت‌های اخیرش نیز گفت: به تازگی‌ از بازی‌ در سریال «چاردیواری»‌ و تله فیلم «پسر ارشد» فارغ شده‌ام و دو فیلم سینمایی «پوپك و مش ماشالله»(فرازد مؤتمن) و «چراغ قرمز» (علی غفاری) را آماده اكران دارم.

تنظیم برای تبیان : مسعود عجمی