تبیان، دستیار زندگی
لی تیری هانری، فوق ستاره فرانسوی تیم آرسنال، شاید موقتاً چهار گوشه مستطیل سبز را ببوسد و به زودی در یک فیلم سینمایی ایفای نقش کند. به گزارش خبرنگار سینمایی مهر، هانری به احتمال زیاد قرار است در فیلم "مرد نفوذی" به کارگردانی...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

تیری هانری در فیلمی از اسپایک لی


تیری هانری، فوق ستاره فرانسوی تیم آرسنال، شاید موقتاً چهار گوشه مستطیل سبز را ببوسد و به زودی در یک فیلم سینمایی ایفای نقش کند.

به گزارش خبرنگار سینمایی مهر، هانری به احتمال زیاد قرار است در فیلم "مرد نفوذی" به کارگردانی اسپایک لی، فیلمساز سیاهپوست و مستقل امریکایی، بازی کند. از دیگر ستارگان بزرگی که همبازی بازیکن تیم ملی فوتبال فرانسه در این فیلم خواهند بود می توان به دنزل واشنگتن، جودی فاستر و کلایو اوون اشاره کرد. واشنگتن و فاستر سابقه بردن جایزه اسکار را دارند و اوون هم سال گذشته نامزد این جایزه شد.

به نوشته روزنامه میرور، فیلمساز سرشناس امریکایی که سابقه ساخت فیلم هایی چون "مالکوم ایکس"، "کار درست را انجام بده" و "ساعت بیست و چهار" را در کارنامه خود دارد، یکی از صمیمی ترین دوستان تیری هانری محسوب می شود. لی می گوید: "تیری چهره ای بسیار جذاب و کاریزماتیک دارد و می تواند به بازیگری موفق در هالیوود بدل شود."

بسیاری از علاقمندان فوتبال اسپایک لی را بارها در ورزشگاه دیده اند که مشغول تشویق تیم آرسنال و دوستش هانری است. کلیم آفتاب، نویسنده زندگینامه لی، می گوید: "اسپایک معتقد است تیری استعداد و کاریزمای ستاره شدن را دارد. من آن دو را بارها در کنار هم دیده ام که مثل یک دوقلوی بامزه این طرف و آن طرف می روند."