تبیان، دستیار زندگی
حجت‌‌الاسلام والمسلمین «سید محمد سادات منصوری» مدیر مركز مشاوره و پاسخگویی به سئوالات دینی (09650) در دیدار با رئیس و جمعی از مسئولان ستاد ساماندهی پاسخگویی دینی كشور و همراهان كه در ساختمان این مركز در تهران برگزار شد، با اعلام این مطلب اظهار كرد ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

پاسخگویی به بیش از 2000 سئوال در مركز پاسخگویی به سئوالات دینی

مرکز پاسخگویی به سوالات دینی

مدیر مركز مشاوره و پاسخگویی به سئوالات دینی (09650) وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی گفت: این سامانه در روز به بیش از 2000 سئوال دینی مردم پاسخ می‌دهد.

حجت الاسلام سادات منصوری

به گزارش روابط عمومی، حجت‌‌الاسلام والمسلمین «سید محمد سادات منصوری» مدیر مركز مشاوره و پاسخگویی به سئوالات دینی (09650) در دیدار با رئیس و جمعی از مسئولان ستاد ساماندهی پاسخگویی دینی كشور و همراهان كه در ساختمان این مركز در تهران برگزار شد، با اعلام این مطلب اظهار كرد: طبق آماری كه از مخابرات گرفته شده است روزانه بیش از 100 هزار تماس با این شماره برقرار می‌شود كه با توجه به این كه برخی افراد ممكن است به دلیل اشغال خطوط چندین بار تماس بگیرند، به طور میانگین می‌توان گفت در روز بیش از 10 هزار نفر با این مركز تماس می‌گیرند كه فقط 2000 نفر از این افراد موفق به برقراری تماس و طرح سئوال خود می‌شوند.

حجت الاسلام صادق گلزاده

در ادامه این جلسه حجت‌الاسلام «صادق گلزاده» رئیس ستاد ساماندهی پاسخگویی دینی كشور ضمن تشكر از اقدامات ارزشمند مركز مشاوره و پاسخگویی به سئوالات دینی(09650) وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی با بیان ماموریت سترگ ملی و فراملی محوله به ستاد ساماندهی پاسخگویی دینی گفت: ما بر این امید هستیم كه با كوشش و تلاش مراكز پاسخگویی دینی و پاسخگویان سراسر كشور به سئوالات نسل پرسشگر معاصر پاسخگو باشیم.

وی گفت: توسعه جغرافیائی، تخصصی و كیفی پاسخگویی دینی كشور از اهداف ستاد ساماندهی پاسخگویی دینی است كه این مهم با همكاری نهادهای علمی و فرهنگی، شخصیت‌ها و مراكز پاسخگویی و دیگر مجموعه‌های مرتبط دور از دسترس نخواهد بود و قابل تحقق است.

رئیس ستاد ساماندهی پاسخگویی دینی با اشاره به مصوبه 500 شورای عالی انقلاب فرهنگی و برنامه‌های سوم، چهارم و پنجم توسعه گفت: ستاد وظیفه ساماندهی مراكز پاسخگویی دینی را برعهده دارد و در این جهت یكی از برنامه‌های مهم ستاد راه‌اندازی اتوماسیون جامع پاسخگویی است و ستاد با بازدید از اتوماسیون‌های فعال كشور در صدد است یك اتوماسیون قوی و تحت وب را با هدف كیفی‌سازی و تخصصی‌سازی پاسخگویی و همچنین سرعت بخشیدن به پاسخگویی به سئوالات مخاطبان راه‌اندازی كند.

وی یادآور شد: یكی از اتوماسیون‌های فعال پاسخگویی، اتوماسیون به كار گرفته شده در تبیان است.

دکتر طالب پور؛ مدیر عامل موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان

در این جلسه دكتر «طالب‌پور» رئیس موسسه فرهنگی و اطلاع‌رسانی تبیان با استقبال از تعامل و همكاری با ستاد ساماندهی پاسخگویی دینی، آمادگی تبیان را برای هرگونه همكاری در این زمینه اعلام كرد.

در ادامه جلسه اتوماسیون بخش مشاوره تبیان مورد تحلیل و بررسی قرار گرفت.

در این بازدید جمعی از مسئولان و كارشناسان ستاد ساماندهی پاسخگویی دینی و كارشناسان حوزه IT برخی مراكز پاسخگویی دینی حضور داشتند.

پس از بازدید از دیتا سنتر تبیان و آشنایی با بخش‌های مختلف دیتا سنتر، جلسه مشتركی با حضور مسئولان دو مركز انجام شد.

تنظیم: هومن بهلولی