تبیان، دستیار زندگی
احمدی‌نژاد می‌داند که منوریل در تهران جواب نمی‌دهد و همیشه نیز از کلمه قطار هوایی استفاده می‌کند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

اگراحمدی‌نژاد قبولم‌ نداشت برکنارم می‌کرد

به گزارش فارس مدیر عامل شرکت متروی تهران درباره مترو و استفاده از صندوق ذخیره ارزی موارد دیگری را هم بیان کرده که در پی می آید :

برداشت از حساب صندوق ذخیره ارزی یک وام است؛ ضمن اینکه فقط یک میلیارد دلار آن برای متروی تهران هزینه می‌شود.

اگر احمدی‌نژاد می‌گوید قطار هوایی ساخته شود؛ منظورش این نیست که مترو ساخته نشود، وی می‌گوید قطار هوایی نیز ساخته شود

در حال حاضر موضوع این نیست که دولت نمی‌خواهد اعتباری برای مترو در نظر بگیرد، موضوع این است که دولت با کسری بودجه مواجه می‌شود، بنابراین امکان پرداخت بیش از 220 میلیارد برای آنها مقدور نیست اینکه می‌گویم مترو به فلان میزان اعتبار احتیاج دارد، شانتاژ نیست.

هاشمی

خبرنگاران می‌پرسند پول مترو را گرفته‌اید، می‌گویم نه و بعد آنها موضوع را بزرگ می‌کنند، بنده که دولت را محکوم نمی‌کنم، در واقع نتیجه‌گیری خبرنگاران اینگونه است.

وقتی از بنده پرسیده می‌شود چرا واگن ندارید؛ بگویم تقصیر رژیم صهیونیستی یا آمریکا است؟ باید بگویم اعتبار کافی تأمین نشده است که بلافاصله پرسیده می‌شود چه کسی پول را نداده است در این صورت هر خبرنگاری با هر بهره هوشی متوجه می‌شود که دولت پول را نداده است. بیان این اظهارات شانتاژ نیست.

اگر احمدی‌نژاد می‌گوید قطار هوایی ساخته شود؛ منظورش این نیست که مترو ساخته نشود، وی می‌گوید قطار هوایی نیز ساخته شود.

احمدی‌نژاد می‌داند که منوریل در تهران جواب نمی‌دهد و همیشه نیز از کلمه قطار هوایی استفاده می‌کند.

بنده با احمدی‌نژاد کار کرده‌ام و می‌دانم که وی اعتقاد دارد هر جا که امکان دارد از قطار هوایی استفاده شود؛ چرا که هزینه آن کمتر است ما نیز گفته‌ایم هر نقطه از شهر چنین امکانی داشته باشد این کار را خواهیم کرد.

افراد دور قاب‌چین در بدنه دولت و شهرداری وجود دارند.

این افراد باعث شدند 90 میلیارد تومان از بودجه مترو کسر شود هرچند بلافاصله نسبت به آن اعتراض کردیم اما بی‌فایده بود و اگر در این زمینه 2 مصاحبه انجام می‌دادیم، ادعا می‌کردند علیه دولت جوسازی کرده‌ایم وگرنه بنده اطمینان دارم که احمدی‌نژاد نمی‌خواسته است این مبلغ از بودجه مترو کسر شود. عده‌ای معتقدند که خطوط ریلی را محسن هاشمی نسازد.

تنظیم شده توسط موسوی

جامعه و سیاست تبیان