تبیان، دستیار زندگی
تیم فوتبال اینتر با مربیگری خوزه مورینیو بامداد چهارشنبه موفق به شکست چلسی در ورزشگاه استمفوردبریج شد .....
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مورینیو "چلسی" را حذف کرد

اینتر - چلسی

تیم فوتبال اینتر با مربیگری خوزه مورینیو بامداد چهارشنبه موفق به شکست چلسی در ورزشگاه "استمفوردبریج" شد.

به نقل از مهر، تیم فوتبال اینتر که در دور رفت مرحله یک هشتم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا مقابل چلسی به برتری دو بر یک رسیده بود، امروز در دیدار برگشت با تک گل دقیقه 78 ساموئل اتوئو به برتری رسید تا در مجموع با کسب نتیجه 3 بر یک به دور یک چهارم نهایی این رقابت ها صعود کند.

سویا در دیگر دیدار برگزار شده امروز به دور بعدی صعود کرد. این تیم در حالی که در دیدار رفت در زمین زسکا به تساوی یک بر یک رسیده بود، با نتیجه 2 بر یک در ورزشگاه "سانچز پیزخوان" مقابل میهمان خود تن به شکست داد و از دور رقابت ها حذف شد. دیه گو پروتی در دقیقه 41 تک گل سویا را به ثمر رساند و توماس نسید (39) و کیسوکه هوندا (55) برای زسکا گل زدند.

در ادامه این رقابت ها امشب بوردو فرانسه میزبان المپیاکوس یونان است و بارسلونای اسپانیا در خانه با اشتوتگارت آلمان دیدار می کند.

مورینیو و اتوئو

مورینیو: من دشمن بودم و دشمن برد

سرمربی تیم فوتبال اینتر پس از پیروزی مقابل چلسی، تیم پیشین خود، گفت: امروز من دشمن بودم و دشمن در این دیدار برنده شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم فوتبال اینتر با مربیگری خوزه مورینیو بامداد امروز در ورزشگاه استمفوردبریج لندن با تک گل ساموئل اتوئو به برتری رسید و با برتری 3 بر یک در مجموع دو دیدار رفت و برگشت به دور یک چهارم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا صعود کرد.

مورینیو در نشست خبری پس از پایان بازی گفت: داستان چلسی و داستان بازیکنان این تیم، همین هست. تاریخ در مورد این باشگاه تکرار شد. گاهی وقت ها شما می برید زیرا اتفاقی روی می دهد؛ چیزی که توپ را از یک سو به سوی دیگر می برد و یا یک چنین چیزی. گاهی وقت ها هم شما می برید چون از دقیقه نخست تا دقیقه آخر، تیم بهتر میدان هستید. در مورد تیم من اینتر، دومی صحیح بود.

وی در ادامه افزود: من روز گذشته با جان تری چند پیامک ارسال و دریافت کردم و به او گفتم در پایان این دیدار، یک تیم غمگین خواهد بود اما زندگی ادامه خواهد داشت.

آنچلوتی سرمربی چلسی

آنچلوتی: صعود اینتر را تبریک می گویم

سرمربی تیم فوتبال چلسی پس از پایان دیدار تیمش مقابل اینتر و حذف از رقابت های لیگ قهرمانان اروپا، صعود نماینده ایتالیا را به مجموعه این تیم تبریک گفت.

تیم فوتبال اینتر بامداد امروز در زمین چلسی با تک گل ساموئل اتوئو به پیروزی رسید و در مجموع با برتری 3 بر یک به دور یک چهارم نهایی این رقابت ها صعود کرد.

بر پایه گزارش اسکای اسپورتس، کارلو آنچلوتی در نشست خبری پس از پایان بازی اظهار داشت: من صعود اینتر به دور بعدی را تبریک می گویم. فکر می کنم ما در دیدار رفت بازی بهتری ارائه کردیم اما در دیدار برگشت قادر نبودیم آن بازی را تکرار کنیم. بنابراین اینتر شایسته برد بود.

وی افزود: اینتر در این دیدار بر روی خط میانی چلسی فشار آورد و مشکلاتی را برای تیم ما ایجاد کرد. اینتر خیلی خوب بازی کرد و در دفاع قدرتمند ظاهر شد. آنها در ضد حمله خوب بودند و ما نتوانستیم آنگونه که می خواستیم بازی کنیم.

تنظیم برای تبیان: رضا سیگاری