تبیان، دستیار زندگی
روابط عمومی اداره كل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان با همكاری موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان، در آستانه چهارشنبه آخر سال، استفتائاتی از مراجع عظام تقلید و عالمان دین را پیرامون چهارشنبه سوری در پایگاه اینترنتی این اداره كل منتشر كرد ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

انتشار «چرا مراجع چهارشنبه سوری را حرام کردند؟» در تبیان زاهدان

چهارشنبه سوری

روابط عمومی اداره كل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان با همكاری موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان، در آستانه چهارشنبه آخر سال، استفتائاتی از مراجع عظام تقلید و عالمان دین را پیرامون چهارشنبه سوری در پایگاه اینترنتی این اداره كل منتشر كرد.

به گزارش روابط عمومی، حجت الاسلام صفر قربانپور با اعلام این خبر گفت : این ویژه نامه چهارشنبه پر سر و صدا و جنجالی آخر سال را در دو زمینه محتوای فرهنگی و چگونگی برپایی جشن چهارشنبه سوری تحلیل می كند.

وی افزود: بیان و تحلیل فتاوای فقهی ، نظر فقها و مراجع معظم از جمله حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای؛ حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی، آیت‌الله العظمی بهجت (ره)، آیت‌الله العظمی سیستانی، آیت‌الله العظمی فاضل لنکرانی (ره)، آیت‌الله العظمی میرزا جواد تبریزی(ره)، آیت‌الله علوی‌ گرگانی و حضرت آیت‌الله صافی گلپایگانی در خصوص حكم جشن چهارشنبه سوری در قسمت های دیگر این ویژه نامه توضیح داده شده است.

مدیر كل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان در پایان یاد آور شد :علاقمندان جهت اطلاعات بیشتر می‌توانند به پایگاه اینترنتی به آدرس: www.zahedan-tebyan.ir مراجعه نمایند.

تنظیم: هومن بهلولی