تبیان، دستیار زندگی
بهرام افشارزاده تاکید کرد کاروان ایران در بازی های آسیایی گوانگجو به مقام چهارمی آسیا می رسد ...........
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

افشارزاده: 20 مدال طلا می گیریم

افشارزاده

بهرام افشارزاده تاکید کرد کاروان ایران در بازی های آسیایی گوانگجو به مقام چهارمی آسیا می رسد.

دبیر کمیته ملی المپیک ایران در گفت و گو با خبرآنلاین تاکید کرد وعده رویایی چهارمی در آسیا که پس از المپیک چین از سوی محمد علی آبادی، رئیس ناموفق ورزش ایران در المپیک پکن مطرح شده ، تحقق می یابد.

او با اشاره به شرایط کاروان ایران برای بازی های گوانگجو گفت:« کار ما از یکسال قبل آغاز شده و به دقت روند عملکرد تیم های مختلف را پیگیری می کنیم.

دیگر زمان این رسیده که تیم ها را کنترل نهایی کنیم . به همین دلیل از اردیبهشت ماه ، تست گیری ها آغاز می شود. ما در سه مرحله از تیم های اعزامی تست می گیریم و هر بازیکنی که به حد نصاب های آمادگی جسمانی یا رکوردهای انفرادی نرسیده باشد ، همراه تیم های ملی اعزام نمی شود. ما برای مدال آوری به بازی ها می رویم و المپیک آسیایی برای ما جای تجربه آموزی نیست. قصد نداریم تا کیفیت را فدای کمیت کنیم. فقط ورزشکارانی به بازی ها اعزام می شوند که شانس کسب مدال داشته باشند.»

افشارزاده

او درباره شانس تحقق وعده محمد علی آبادی درباره چهارمی در آسیا هم گفت:« این عنوان دور از دسترس نیست. ما برای رسیدن به این عنوان 20 مدال طلا نیاز داریم که با توجه به آمادگی بالای کشتی گیران آزاد و فرنگی و همین طور بوکسورهای خوبمان حتما می توانیم به این تعداد مدال برسیم. فکر می کنم با حمایت های خوب سازمان ورزش اگر روند مثبت آماده سازی تیم ها ادامه داشته باشد ، می توانیم به سقف مدال طلای لازم برای چهارمی در آسیا برسیم و به وعده داده شده از سوی رئیس کمیته ملی المپیک ، عمل کنیم.»

این درحالی است که بسیاری از کارشناسان ورزش کشور معتقدند ایران در خوشبینانه ترین حالت شاید بتواندبه همان رتبه ششمی دوره قبل بازی ها در قطر دست یابد.

تنظیم برای تبیان: رضا سیگاری