تبیان، دستیار زندگی
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با انتقاد از آنچه كه آن را حاشیه‌سازی‌های مسوولان فوتبال درباره دریافت مابقی مبلغ قراردادش در تیم ملی خواند، تاكید كرد كه نمی‌خواهد كار به فیفا بكشد .......
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

دایی: فقط حقم را می خواهم

علی دایی درتمرین پرسپولیس

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با انتقاد از آنچه كه آن را حاشیه‌سازی‌های مسوولان فوتبال درباره دریافت مابقی مبلغ قراردادش در تیم ملی خواند، تاكید كرد كه نمی‌خواهد كار به فیفا بكشد.

علی دایی پس از تمرین تیمش در جمع خبرنگاران اظهار كرد: اصلا هم بحث غرامت مطرح نیست. من حقم را می‌خواهم. ظاهرا در فدراسیون فوتبال حرف‌های من را به مسخره و خنده گرفته‌اند. آقایان بهتر است كمی وقت بگذارند و بند بند قرارداد من را بخوانند.

وی تاكید كرد: من سه سال با تیم ملی و فدراسیون فوتبال قرارداد داشتم اما یك و نیم سال در این تیم سرمربی بودم. الان هم دوست ندارم كه كار به فیفا و شكایت بكشد. مشكل را می‌توانستند یك ماه پیش حل كنند اما فدراسیون فوتبال نخواست مشكل حل شود.

دایی افزود: من در این یك ماه گذشته، خیلی از چیزها را تحمل كردم و دندان روی جگر گذاشتم اما الان می‌خواهم حقم را بگیرم.

علی دایی سرمربی پرسپولیس

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس همچنین در مورد بازی این تیم با پتروشیمی تبریز اظهار كرد: تبریز برای من مثل شهر خودم است. هیچ نگرانی‌ای برای بازی در تبریز نداریم و خوشحالم كه قرار است در میان تماشاگران خونگرم تبریزی بازی كنیم، مطمئنا همه طرفداران تراكتورسازی برای تشویق پتروشیمی ورزشگاه خواهند آمد و پتروشیمی را تشویق خواهند كرد، پرسپولیس نیز طرفداران خودش را خواهد داشت. با این حساب بازی جذابی در پیش خواهیم داشت.

دایی تاكید كرد: ‌نگران حاشیه‌های این بازی نیستیم. ما مانند سایر تیم‌ها در تبریز حاشیه نخواهیم داشت و از این بابت هیچ نگرانی‌ای نداریم. می خواهیم به دور از حاشیه نتیجه خوب بگیریم.

علی دایی همچنین در پاسخ به سوال خبرنگاری در مورد اختلاف امتیاز سپاهان در صدر جدول با پرسپولیس گفت: با سپاهان هیچ كاری نداریم. حتی بازی آنها را هم دنبال نمی‌كنیم. اصولا با سایر تیم‌ها كاری نداریم. ما به خاطر هواداران می‌جنگیم و نتیجه می‌خواهیم.

دایی همچنین در مورد اردوی امارات این تیم نیز گفت: امیدوارم اردوی خوبی داشته باشیم و به اهداف خود برسیم. از این جهت امارات را انتخاب كرده‌ایم كه در تعطیلات لیگ از حاشیه‌ها دور باشیم و بعد از تعطیلات نیز با شرایط بهتر در رقابت‌ها حضور پیدا كنیم.

تنظیم برای تبیان: رضا سیگاری