تبیان، دستیار زندگی
رییس جمهوری قبل از سخنرانی از شهردار اصفهان به نمایندگی از مجریان پروژه اولین بزرگراه دوطبقه کشور و رییس شورای اسلامی شهر اصفهان به نمایندگی از اعضای این شورا با اهدای لوح تقدیر، قدردانی کرد
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

حاشیه های سفر احمدی نژاد به اصفهان

دانش آموزان یک مدرسه دخترانه در حاشیه بزرگراه امام خمینی (ره) شهر اصفهان، در محوطه مدرسه خود از رییس جمهوری استقبال کردند و "محمود احمدی نژاد" هم که هنوز به سمت روبان اولین و بزرگترین بزرگراه دو طبقه کشور نرفته بود، به ابراز احساسات آنان پاسخ داد.

محمود احمدی نژاد

به گزارش ایرنا، رییس جمهوری حدود ساعت 8:30 صبح امروز دوشنبه وقتی روی بزرگراه دوطبقه امام خمینی (ره) ایستاد، متوجه همهمه دانش آموزان یک مدرسه دخترانه در ضلع شرقی این بزرگراه شد.

دانش آموزان این مدرسه که برخی در حیاط مدرسه و شماری دیگر در محوطه بیرونی کلاس های درس خود حضور داشتند، هریک با کلامی ابراز احساسات کردند و گاهی کلام آنان به حد فریاد رسید و همه حواس ها را متوجه خود کرد.

احمدی نژاد هم پس از شنیدن توضیحات مجری طرح بزرگراه دوطبقه امام خمینی (ره) و پیش از افتتاح آن به منتهی الیه کناری بزرگراه رفت و دقایقی به ابراز احساسات دانش آموزان پاسخ و برای آنان دست تکان داد.

رییس جمهوری سپس قرآن را از جانبازی که روی ویلچر بود گرفت، و این طرح را افتتاح کرد.

*هیچ محدودیتی ترافیکی در مسیر حرکت رییس جمهوری از فرودگاه اصفهان تا بزرگراه امام خمینی در شمال غرب این شهر، برای شهروندان ایجاد نشد و مراسم سخنرانی رییس جمهوری در محل دیگری برگزار شد.

*بروشوری که مشخصات طرح را در بر داشت، توسط شهرداری اصفهان در این مراسم توزیع شد.

*رییس جمهوری قبل از سخنرانی از شهردار اصفهان به نمایندگی از مجریان پروژه اولین بزرگراه دوطبقه کشور و رییس شورای اسلامی شهر اصفهان به نمایندگی از اعضای این شورا با اهدای لوح تقدیر، قدردانی کرد.

*مهدی چمران رییس شورای عالی استان ها که رییس جمهوری را در این سفر همراهی کرد، به همراه علیرضا ذاکر اصفهانی استاندار و شهردار اصفهان پیش از احمدی نژاد تمبر یادبود این پروژه را امضا کردند و سپس رییس جمهوری آن را امضا کرد و دست نوشته خود را نوشت.

رییس جمهوری قبل از سخنرانی از شهردار اصفهان به نمایندگی از مجریان پروژه اولین بزرگراه دوطبقه کشور و رییس شورای اسلامی شهر اصفهان به نمایندگی از اعضای این شورا با اهدای لوح تقدیر، قدردانی کرد

*هنگامی که رییس جمهوری به هتل عباسی اصفهان رسید ظرفیت سالن تقریبا پر شده بود، اما میهمانان سومین همایش تجلیل از چهره های ماندگار انقلاب اسلامی استان اصفهان همچنان وارد می شدند و برخی هم در راه بودند.

*عده ای هم پشت درب برای ورود به سالن اصرار می کردند.

*آیت الله طباطبایی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان دقایقی پس از شروع برنامه به همایش رسید.

*تجلیل از 34 چهره ماندگار استان اصفهان با تجلیل از مقام روحانیون و علمای برجسته این استان آغاز شد.

*تندیس و لوح تقدیر مقام شامخ شهید همت و کاظمی را فرزندان وی از دست رییس جمهوری گرفتند.

*نامه همسر شهید فندرسکی به مجری برنامه مبنی بر خواندن آیه الکرسی برای سلامتی و موفقیت احمدی نژاد، از دیگر حاشیه های این همایش بود.

*دکتر ایران غازی استاد تمام دانشگاه اصفهان پس از دریافت تندیس و لوح تقدیر خود درخواست هایش را با احمدی نژاد مطرح کرد.

*نماینده جامعه سینمایی اصفهان پس از اهدای لوح تقدیر به رییس جمهوری چفیه ای را بر گردن وی انداخت.

رییس بنیاد صبح قریب نیز لوح تقدیری را به رییس جمهوری اعطا کرد.

*آیت الله طباطبایی پس از تجلیل از 34 امین چهره ماندگار استان اصفهان و به درخواست رییس جمهوری پشت تریبون قرار گرفت و دقایقی سخنرانی کرد.

*اعلام نام علیرضا افتخاری به عنوان منتخب سومین همایش چهره ماندگار استان اصفهان نگاه ها را متوجه جایگاه کرد.

افتخاری که با رعایت ادب و احترام خاص به جایگآ آمد و رفت احوال پرسی گرمی را انجام داد.

هنگام سخنرانی رییس جمهوری دو تن از حاضران نامه های خود را به احمدی نژاد که پشت تریبون بود دادند و البته احمدی نژاد گفت همکاران من در سالن هستند و نامه ها را می گیرند.محافظان رییس جمهوری هم در گرفتن نامه ها مشارکت داشتند.

تنظیم:س.آقازاده