تبیان، دستیار زندگی
فیلم های نوروزی شبكه سه سیما
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

فیلم های نوروزی شبكه سه سیما

فیلم های نوروزی شبكه سه سیما

بنابراین گزارش، شرح فیلم‌های سینمایی که در این ایام از شبکه سوم سیما از سه شنبه (25 اسفند ماه)پخش خواهند شد، به شرح زیر است:

نقطه انهدام

این فیلم محصول کانادا است كه در سال 2007 توسط جیسون بورک كارگردانی شده‌است. این فیلم سه شنبه ساعت 15 و 30 دقیقه پخش می‌شود و جیسون پریستلی، گارین سانفورد و گری هودسن در آن بازی كرده‌اند.

خلاصه فیلم: دانشمندی یک دستگاه «سفر در زمان » اختراع می کند. دستگاه از سوی سازمان تحقیقاتی مربوطه خطرناک اعلام می شود و سعی می شود جلوی ساخت آن گرفته شود. مخترع کار که متوجه می شود این بهانه است تا نیروهای امنیتی آمریکا دستگاه را در اختیار گیرند، به کمک دستگاه ناپدید می‌شود.

ترمیناتور 4

این فیلم محصول مشترک آمریکا،آلمان ، ایتالیا و انگلیس است كه در سال 2009 ساخته شده‌است. این فیلم سه شنبه ساعت 21 می‌شود و تكرار آن روز بعد ساعت 11 و 30 دقیقه است. جوزف مک گینتی نیکول كارگردان و کریستین بل ، سام ورتینگتون ، آنتون یل چین و مون بلاد گود بازیگران آن هستند. داستان فیلم در سال 2003 می‌گذرد، یک جنایتکار بنام رایت که به سرطان لاعلاج مبتلا است موافقت می کند تا دکتر کاگان برای پژوهش از بدن او استفاده کند. در حمله اسکارنت به زمین که صرفا جان کان زنده می ماند پی می برند که ترمیناتورT800 جدید برای حمله بکار گرفته شده‌است. در همین زمان رایت بصورت ماشینی با قلب انسان وارد معرکه می‌شود.

جک هانتر و ستاره آسمانی

این فیلم محصول سال 2009 آمریکا است كه چهارشنبه 26 اسفند ماه ساعت 20 و 15 دقیقه پخش می‌شود.

کارگردان این فیلم تری کانینگهام است و بازیگرانی چون ایوان سرگئی ، جوانی کلی ، توره رفن اشتاین ، سوزان وارد و ماریو با سیل در آن بازی كرده‌اند. در خلاصه فیلم آمده‌است: لیتمن و پترو درصدد یافتن یکی از آثار باستانی بجا مانده و گنجینه کنستانتین هستند که شامل دو قطعه است و خاصیت لیزری دارد و با آن می توان دنیا را نابود کرد. جک هانتر که برای جلوگیری از این خطر با گروهی ویژه کار می کند به همراه نادیا و خلیف درصدد پیدا کردن این آثار هستند.

فیلم های نوروزی شبكه سه سیما

شنود (Over heard)

این فیلم محصول مشترک هنگ کنگ ، چین و سنگاپور است كه در سال 2009 توسط فلیکس چونگ و الن مک كارگردانی شده‌است. این فیلم پنجشنبه 27 اسفند ماه ساعت20 و 15 دقیقه پخش می‌شود و بازیگرانی چون چینگ ون لا ، لوئیس کو ، دنیل وو و جینگ چو ژانگ در آن بازی كرده‌اند. در خلاصه فیلم آمده‌است: در پی شنود از یک شرکت فاسد اقتصادی دو پلیس که از لحاظ مالی موقعیت خوبی نداشتند با استفاده از اطلاعات شرکت در خرید سهام و بازار بورس شرکت می کنند و سود خوبی می‌برند، ولی هر دو جان خود را بر سر این قضیه می گذارند و پلیس سومی که ناخواسته در جریان امور این دو قرار می گیرد. او که در واقع مامور مخفی کمیته مستقل مبارزه با مفاسد بوده نمی تواند جلوی مرگ آنها را بگیرد.

قهرمانان(Champions)

قهرمانان محصول سال 2008 هنگ کنگ است كه جمعه 28 اسفند ساعت 20 و 15دقیقه روی آنتن می‌رود.کارگردان این فیلم سیو مینگ سوی و بازیگران آن دیکی چونگ ، میو تسو و دبی گو هستند. در خلاصه فیلم آمده‌است: یک تیم رزمی دبیرستانی با شرکت در لیگ سراسری چین برای انتخاب تیمی جهت اعزام به المپیک خود را برای مسابقات المپیک آماده می کند. روشی که به کار می برند مخلوطی از کونگ فوی سنتی و ووشو و ویرا فو است. تیمی که زیر نظر یک گنگستر کار می کند به هر وسیله ای از جمله گروگان گرفتن فرزند یکی از حامیان تیم ، درگیری خیابانی و غیره متوسل می‌شوند.

فیلم های نوروزی شبكه سه سیما

سوپر استار

فیلم «سوپراستار» محصول سال 1387 ایران یکشنبه اول فروردین ماه ساعت 20 و 15 دقیقه پخش می‌شود. این فیلم به کارگردان تهمینه میلانی و با بازی شهاب حسینی، نسرین مقانلو، لیلا زارع، فریبا کوثری، رضا رشید پور، درباره بازیگر مشهوری است که دچار غرورشده اما با ورود دختری نوجوان به زندگی اش متحول می‌شود.

 سلاح مقدس (The Divine Weapon)

این فیلم محصول كشور کره جنوبی است كه در سال 2008 به کارگردانی یو جین کیم ساخت شده‌است. زمان پخش این فیلم دوشنبه 2 فروردین ماه است و جایونگ جونگ، ان جونگ هان و جون هوهه بازیگران این فیلم هستند. در خلاصه فیلم آمده‌است: در پی فشار و زور و استبداد امپراطور ، شهر جوسئون تصمیم به ساخت دستگاهی بنام سینگی جیون می گیرد که بتواند در مقابل امپراطور ایستادگی کند. البته اینکار بصورت مخفیانه صورت گرفت که قضیه لو رفت و به گوش امپراطور رسید و او تعدادی از سران و ژنرالهایش را به جوسئون می فرستد تا از قضیه سر در آورد.

فیلم های نوروزی شبكه سه سیما

 بادشاه (Baadshah)

محصول هند است كه در سال 1999ساخته شده‌است. زمان پخش این فیلم چهارشنبه ساعت20 و 15 دقیقه خواهد بود. کارگردانان این فیلم عباس بورماوالا و مستان بورما والا هستند و بازیگران این فیلم شاهرخ خان، راخی گلزار، توئینکل خانا، آمریش پوری هستند. در خلاصه فیلم آمده‌است: شاهرخ خان (بادشاه) یک کارآگاه است که موفق می شود یک پرونده مهم را بطور اتفاقی انجام دهد و همین باعث می‌شود اسمی و رسمی پیدا کند و در یک ماموریت دیگر او به عنوان یک افسر اطلاعاتی اشتباه گرفته می‌شود.

 از کوچه های باران

«از کوچه‌های باران» محصول شبکه سه سیماست كه در سال 1388 ساخته شده‌است. زمان پخش این فیلم پنجشنبه (پنج فروردین ماه ) ساعت 20 و 15 دقیقه است و تکرار آن ساعت 11 و 30 دقیقه است. نویسنده و کارگردان این فیلم سید مجید موسویان وتهیه‌کننده آن سید احمد کاشانچی است. بازیگران این فیلم اسماعیل خلج، پری کربلایی، حبیب‌الله یاری، مجید سعیدی، مریم کاظمی، نرگس محمدی، ابراهیم ابراهیمی، فریبرز گرمارودی، حشمت آرمیده، سید مهدی موسویان، طیبه صفاری و محمد عباس‌نژاد هستند. در خلاصه فیلم این فیلم آمده‌است: رقص باران، قصه پیرزن روستایی ساده دلی به نام «حیات» است که آرزو دارد قبل از مرگش به زیارت خانه خدا برود ولی به علت عدم تمکن مالی تاکنون نتوانسته به این آرزو برسد. او قصد دارد با بافت قالیچه ای که گره به گره آن را با صلوات می بافد،پول سفر عمره خود را فراهم کند.

شهروند مطیع قانون (Law Abiding Citizen

این فیلم محصول سال 2009 آمریکا است و جمعه 6 فروردین ماه ساعت 20 و 15 دقیقه پخش می‌شود. کارگردان این فیلم اف گری گری و بازیگران آن جامی فاکس، جرارد باتلر و کالم مینی هستند. در خلاصه فیلم آمده‌است: کلاید در پی کشته شدن همسر و دختر کوچکش در صدد انتقام از دستگاه قضایی کشور برمی‌آید. وی با وجود اینکه قاتل را دیده بود، ولی قاتل با زیرکی تمام از اعدام شدن فرار می کند و دوستش را بجای خود به کام مرگ می‌فرستد.

فیلم سینمایی «دعوت»

این فیلم محصول سال 1387 ایران است كه شنبه 7 فروردین ماه پخش می‌شود. کارگردانی این فیلم را ابراهیم حاتمی کیا برعهده دارد و بازیگران آن محمد رضا فروتن، مهناز افشار، مریلا زارعی، کتایون ریاحی، ثریا قاسمی، گوهر خیر اندیش و رضا بابک است. در خلاصه فیلم آمده‌است: چند زوج مختلف با بحرانی مشابه مواجه می‌شوند که هر کدام بنا به تصمیم خودشان واکنشهای متفاوتی درباره آن از خود بروز می‌دهند.

فیلم های نوروزی شبكه سه سیما

لارگووینچ (Largo winch )

این فیلم محصول فرانسه و بلژیک است كه در سال 2008 ساخته شده‌است. زمان پخش این فیلم یکشنبه (8 فروردین ماه) است و توسط جرومی سالی كارگردانی شده‌است. بازیگران این فیلم تامر سیسلی، کریستین اسکات توماس و میکی مانوج لوویک هستند. در خلاصه فیلم آمده‌است: مردی بنام نریو دو پسر بچه را از پرورشگاه می آورد . یکی را به دوستانش هانا و جوسیب هدیه می دهد و دیگری را بنام لارگو به فرزند خواندگی قبول می‌کند. وی که پنجمین مرد ثروتمند جهان است در حالی که از بیماری تومور مغزی رنج می برد توسط نزدیکترین همکارش به قتل می‌رسد.

کی بیست (20 K)

كی 20 محصول سال 2008 ژاپن است كه دوشنبه (نهم فروردین ماه) پخش می‌شود. کارگردانی این فیلم را شیماکو ساتو بر عهده دارد و بازیگران آن تاکشی کانشیرو، تاکاکو ماتسو، تورو ناکامورا و کاناتا هونگو هستند. در خلاصه فیلم آمده‌است: شخصی بنام کی 20 در جامعه ژاپن وجود دارد که تمام چیزهای با ارزش طبقه مرفه را به یغما می برد و پلیس به هیچ عنوان نمی تواند او را دستگیر کند. او که در واقع کارآگاه معروف آلکچی می باشد یک پاپوشی را برای راندو ستاره سیرک درست می کند تا او را به عنوان کی 20 دستگیر کنند.

 تبدیل شوندگان2( Transformers 2 )

این فیلم آمریکایی در سال 2009 ساخته شده و سه شنبه 10 فروردین ماه پخش می‌شود. کارگردانی این فیلم را مایکل بی عهده دار است و بازیگرانی چون شیا لا بوف، مگان فاکس، جوش داهامل و تریس جیبسون در آن بازی كرده‌اند. در خلاصه فیلم آمده‌است: یک سری آدم آهنی از فضا احیا شده و به زمین می آیند تا شیئی که دست پسری در زمین است را تصاحب کرده و آنرا در اهرام مصر گذاشته و توسط آن قدرتی فوق العاده پیدا کنند و زمین را تصاحب کنند ولی توسط پسر و آدم آهنی های زمینی ...

 خواب فروش

این فیلم چهار شنبه 11 فروردین ماه پخش می‌شود و تکرار آن روز بعد ساعت 11 و 30 دقیقه خواهد بود.کارگردان این فیلم شهاب عباسی است و بازیگرانی چون حمید لولایی، شهرام قائدی، غلامرضا نیکخواه و بهنوش بختیاری در آن بازی كرده‌اند. در خلاصه فیلم آمده‌است: مبلغ کلانی از یک کارخانه اختلاس شده است. ناظمی مدیرعامل کارخانه که به شدت عصبانی است طی جلسه ای اعضای هیئت مدیره را مورد بازخواست قرار داده ، اعلام می کند که برای روشن شدن موضوع عازم رامسر می شود. در همین حین کارگری بنام مسعود سراسیمه وارد اتاق کنفرانس شد.

فیلم های نوروزی شبكه سه سیما

 سیزده

«سیزده» محصول شبکه سه سیما است و پنج شنبه 12 فروردین ماه به روی آنتن می‌رود. کارگردانی این فیلم را محمدرضا زهتابی بر عهده دارد و بازیگران آن یوسف صیادی، مهدی امینی خواه، ایمان صفا، نازآفرین کاظمی، عزت الله رمضانی فر، رضا بنفشه خواه و پریسا روشنی هستند. در خلاصه فیلم آمده‌است: جمشید جوان 25 ساله و شمالی است که چون روز سیزدهم ماه متولد شده بر اثر القائات خانواده ، اطرافیان او را فردی نحس می دانند. وقتی برای پیش خرید یک آپارتمان برای شوهر خواهرش اقدام می کند بعلت مشکوک بودن به وضعیت معامله ، از واریز پول به حساب فروشنده سرباز می‌زند و معامله سرنمی‌گیرد. این موضوع مثل همیشه به حساب نحس بودن جمشید گذاشته می‌شود.

فیلم های نوروزی شبكه سه سیما

فیلم تلویزیونی کفش عروس

این فیلم محصول ایران است جمعه 13 فروردین ماه پخش می‌شود. محمود ناظری كارگردانی این فیلم را بر عهده دارد و بازیگران آن آرش نوذری،عباس محبوب، فرحناز منافی ظاهر هستند. در خلاصه فیلم آمده‌است: این فیلم در مورد جوان کفاشی است که از کودکی آرزوی دوختن کفش عروسی داشته. او به دختری به نام اکرم علاقمند می‌شود، اما با ایجاد شرایط دشوار از سوی خانواده اکرم و فشار مالی با مشکلاتی مواجه می‌شود.