تبیان، دستیار زندگی
اساس كار در فلترون اف انجین بر پایه تكنولوژی پردازش تصویر DAFI قرار دارد. این تكنولوژی، روشنایی و كنتراست تصویر را افزایش می دهد، بدون اینكه در اصل رنگ تصویر تغییری ایجاد نماید. در اولین مرحله پردازش تصویر، با تكنیك ویژه RCM، رنگهای طبیعی زنده تر می شوند
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

فناوری فلترون های ال.جی

اساس كار در فلترون اف انجین بر پایه تكنولوژی پردازش تصویر DAFI قرار دارد. این تكنولوژی، روشنایی و كنتراست تصویر را افزایش می دهد، بدون اینكه در اصل رنگ تصویر تغییری ایجاد نماید.

flatron lgaf'h1ج ad*1hf g'ج 'd.,ج

FLATRON f-Engine

اساس كار در فلترون اف انجین بر پایه تكنولوژی پردازش تصویر DAFI قرار دارد. این تكنولوژی، روشنایی و كنتراست تصویر را افزایش می دهد، بدون اینكه در اصل رنگ تصویر تغییری ایجاد نماید. در اولین مرحله پردازش تصویر، با تكنیك ویژه RCM، رنگهای طبیعی زنده تر می شوند و در مرحله بعد با سیستم ACE، روشنایی و كنتراست تصویر افزایش می یابد.اینگونه است كه DAFI به تصاویر متحرك، جلوه ویژه ای می بخشد

.HDMI

ورودی HDMI قابلیت انتقال صوت و تصویر از طریق یك كابل را با بهترین كیفیت امكان‌پذیر می‌سازد.

با استفاده از این ورودی كاربران می‌توانند، دستگاه‌هایی از قبیل DVD Player، Playstation3

، Xbox 360 ، HD Player  و Blu-Ray را به نمایشگر متصل كرده و تصاویر رابا رزولوشن

1080 × 1920 بسیار واضح و با جزییات كامل مشاهده كنند.

LED

Light Emitting Diode تكنولوژی جدید جهت تامین نور پس زمینه در مانیتورهای LCD می‌باشد.

در این تكنولوژی LED جایگزین لامپهای فلورسنت (Cold Cathode Fluorescent Lamp) گردیده است.

بدین ترتیب مانیتورهای LCD تولید شده به كمك تكنولوژی LED دارای نسبت كنتراست و شفافیت فوق‌العاده بالا می‌باشند و تصاویر با كیفیت بسیار بالا و رنگهای واقعی نمایش داده می‌شوند. از دیگر ویژگی های منحصر بفرد آن می‌توان به نور یكنواخت پس زمینه، كاهش توان مصرفی تا 42% و وزن و حجم كمتر نسبت به تكنولوژی قبلی نیز اشاره كرد.

Smart Package

(30,000:1) DFC

flatron lgفناوری فلترون های ال.جی,

تكنولوژی DFC بهینه‌ترین كنتراست را به صورت اتوماتیك برای هر تصویر انتخاب می نماید. این تكنولوژی سبب بهبود كنتراست تصویر تا 1: 30,000 می گردد.

در این حالت رنگ‌ها طبیعی‌ تر ، متون واضح تر و تصاویر شفاف تر دیده خواهد شد. كارایی این تكنولوژی منحصر به فرد ال‌جی در هنگام نمایش تصاویر تیره نمایان‌ تر خواهد بود.

(20,000:1) DFC

تكنولوژی DFC بهینه‌ترین كنتراست را به صورت اتوماتیك برای هر تصویر انتخاب می نماید. این تكنولوژی سبب بهبود كنتراست تصویر تا 1: 20,000 می گردد.

در این حالت رنگ‌ها طبیعی‌ تر ، متون واضح تر و تصاویر شفاف تر دیده خواهد شد. كارایی این تكنولوژی منحصر به فرد ال‌جی در هنگام نمایش تصاویر تیره نمایان‌ تر خواهد بود.

flatron lgفناوری فلترون های ال.جی,

PIP

با تكنولوژی منحصر بفرد مانیتورهای LG قابلیت نمایش همزمان تصاویر دریافتی از ورودی HDMI و تصاویر دریافتی از ورودی RGB (آنالوگ) را خواهید داشت

Visual OSD

تكنولوژی جدید LG كه با نمایش آیكون‌های زیبا، دسترسی آسان به منوهای تنظیمات مانیتور را برای كاربر امكان‌پذیر می‌سازد.

(Ultra Fast Response Time (2ms

flatron lgفناوری فلترون های ال.جی,

سرعت پاسخ پیكسل صفحه نمایش به تغییرات سیگنال ورودی در كیفیت تصویر بسیار موثر است هرچه عكس العمل پیكسلها سریع تر باشد تصویر واضح تر و شفاف تر می شود بدین ترتیب حتی تصاویر متحرك و حجیم كاملاً‌ شفاف و واضح بوده و هیچ گونه شبح تصویر مشاهده نمی‌شود.

برگرفته از دنیای اقتصاد

تنظیم برای تبیان: سیدخاموشی