تبیان، دستیار زندگی
در هفته گذشته تبیان یکی از طرح هایی را که مدتی روی آن کار کرده بود، به طور آزمایشی به مرحله اجرا درآورد؛ help online (همان علامت سؤال قرمز که بالای صفحه آمده) قرار است راهنمایی باشد در دسترس تمام کاربرانی که در وسعت نت، در ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

استفاده صحیح از help online


در هفته گذشته تبیان یکی از طرح هایی را که مدتی روی آن کار کرده بود، به طور آزمایشی به مرحله اجرا درآورد؛ help online (همان علامت سؤال قرمز که بالای صفحه آمده) قرار است راهنمایی باشد در دسترس تمام کاربرانی که در وسعت نت، در تبیان گم می شوند و می خواهند هر چه سریع تر مطلب موردنظر خود را بیابند. تبیان در صدد است مطابق قولی که داده، در ساعات مقرر(شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8 صبح تا 4 عصر) به کمک کاربران تازه وارد بشتابد و آنها را از سردرگمی درآورد.

. اما جالب اینجاست که بعضی از کاربران بی توجه، تصور می کنند این محیط "چت" است؛ شاید هم حوصله ندارند وارد چت شوند! ولی خوب است اجازه دهیم هر کسی کار خود را به درستی انجام دهد و " راهنمای بر خط" حقیقتاً به راهنمایی افراد بپردازد ما اطمینان داریم که پس از مدت کوتاهی، help online هم جای خود را میان شما دوستان باز خواهد کرد و حتی عده ای از کاربران به راهنمایی یکدیگر خواهند پرداخت. شاید هم اوضاع طوری پیش برود که کاربران تبیان خودشان چنین محیطی را اداره کنند، به امید روزهای آینده .