تبیان، دستیار زندگی
طی مراسمی با حضور کاربران و دست اندرکاران مجموعه تبیان زنجان از تلاش کاربران برتر و موفقیت آنها در مسابقه سراسری جام حذفی تبیان تقدیر به عمل آمد ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مراسم تقدیر از کاربران برتر تبیان زنجان برگزار شد

مراسم تقدیر از کاربران برتر تبیان زنجان برگزار شد

طی مراسمی با حضور کاربران و دست اندرکاران مجموعه تبیان زنجان از تلاش کاربران برتر و موفقیت آنها در مسابقه سراسری جام حذفی تبیان تقدیر به عمل آمد.

به گزارش روابط عمومی، در این مراسم که روز جمعه 21 اسفند ماه سال جاری در محل اداره كل تبلیغات اسلامی زنجان با مشارکت مستقیم کاربران برگزار شد ابتدا مدیر کل تبلیغات اسلامی استان ضمن بیان توجه جدی مسئولین به مدیریت فرهنگی فصای سایبر و ارائه دیدگاه های مقام معظم رهبری (مدظله العالی ) در این خصوص پرداخت و از توجه کاربران به ایجاد فضای معنوی در حین مسابقه و اثرات آن در ارتقای اراده و کسب رتبه اول تقدیر نمود.

مراسم تقدیر از کاربران برتر تبیان زنجان برگزار شد

در ادامه مدیر موسسه تبیان زنجان ضمن ارائه گزارشی از برنامه و اقدامات صورت گرفته در سال های گذشته تابه امروز، نگرش متفاوت کاربران با رویکرد معنوی و حمایت های مدیران ارشد اداره كل تبلیغات اسلامی استان را از مهمترین عوامل موفقیت آنان بر شمرد.

در ادامه مراسم مستند تصویری و فیلم شرکت کاربران و تعامل آنها به معرض دید کاربران و حاضرین گذاشته شد و در قسمتی از این مراسم تعدادی از کاربران به بیان خاطرات و شرح اتفاقات برگزاری مسابقه پرداختند که از دیدنی ترین قسمت های مراسم که توسط تبیان زنجان بر اساس میزان عملکرد در سال اخیر و مسابقه تبیان ارزیابی شده بودند با ارائه لوح تقدیر و هدایای ارزشمند تقدیر شد و در انتها کیک پیروزی کاربران زنجانی در جمع صمیمانه توسط کاربران توزیع گردید.

تنظیم: هومن بهلولی