تبیان، دستیار زندگی
جشنواره بین المللی نمایش عروسکی نهمین جشنواره نمایش عروسکی بعد از ظهر یکشنبه 24 شهریورماه با اجرای مراسمی در محوطه باز جلوی مجموعه تئاتر شهر برگزار شد . مراسم گشایش این جشنواره با پیام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و با حضور ری...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

چند خبر کوتاه از نهمین جشنواره بین المللی نمایش عروسکی

نهمین جشنواره نمایش عروسکی بعد از ظهر یکشنبه 24 شهریورماه با اجرای مراسمی در محوطه باز جلوی مجموعه تئاتر شهر برگزار شد .

مراسم گشایش این جشنواره با پیام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و با حضور رییس مرکز هنرهای نمایشی و تعدادی از مسئولین فرهنگی و هنرمندان و گروههای شرکت کننده صورت گرفت .

نمایش عروسکی " تئاتر کاغذی " از کشور آلمان در نهمین جشنواره بین المللی نمایش عروسکی تهران به اجرای برنامه های خود می پردازند .

این گروه دیواری ساخته شده از کاغذ را درمرکز صحنه فراهم آورده اند و قبل از شروع نمایش به تماشاگران اعلام می کنند که شخصیت اصلی این نمایش خود کاغذ است و شخصیت های دیگر به نوعی یک قیچی هستند که دستان ما نقش آنها را بازی می کند .

نمایش عروسکی " تئاتر کاغذی " در اولین و دومین روز جشنواره یکشنبه و دوشنبه 24 و 25 شهریور ساعت 30/18 و 20 در سالن اصلی تئاتر شهر اجرا می شود .