تبیان، دستیار زندگی
نیکی در بازی با تراکتورسازی زمانی که استیلی از او می خواهد تا خودش را گرم کند از این کار امتناع می کند تا .......
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

اخراج نیکبخت از استیل آذین

اخراج نیکبخت از استیل آذین

نیکی در بازی با تراکتورسازی زمانی که استیلی از او می خواهد تا خودش را گرم کند از این کار امتناع می کند تا یکی از دلایل اخراجش همین موضوع باشد.

مسئولان این باشگاه اعلام کردند که علیرضا نیکبخت واحدی به دلیل عدم تعامل با اعضای کادر فنی از استیل آذین اخراج شده است.

حشمت مهاجرانی مدیر فنی تیم فوتبال استیل آذین با تایید خبر می گوید«: نیکبخت واحدی در طول مدت حضور در استیل آذین به هیچ عنوان به دستورات و خواسته های کادر فنی توجه نمی کرد و به همین دلیل اخراج شده است.»

مهاجرانی این را می گوید و ادامه می دهد«: مسئولان باشگاه و کادر فنی تصمیم به اخراج نیکبخت واحدی تا اطلاع ثانوی گرفته اند و معتقدم اخراج این بازیکن به سود تیم است.

اخراج نیکبخت از استیل آذین

دلایل خرید این بازیکن را با توجه به این که هیچ تیمی خواهان او نبود را باید از مسئولان باشگاه سووال کرد،‌ زیرا در آن زمان من در ایران نبودم و نمی دانم چرا وی را انتخاب کردند.

این بازیکن در دیدار مقابل تیم تراکتورسازی زمانی که سرمربی تیم از او درخواست می کند خود را گرم کند این کار را انجام نمی دهد و به همین دلیل کادر فنی تصمیم به اخراج او گرفته است.

این بازیکن در تمرینات نیز کم کاری زیادی داشته و تمامی این مسایل در اخراج او تاثیرگذار بوده است. »

هدایتی تكلیف را روشن می‌كند

مراحل قانونی كنار گذاشتن نیكی از استیل‌آذین خیلی زود طی شد. دیروز جلسه‌ای میان مسوولان و مربیان باشگاه در مورد این موضوع برگزار شد. نامه‌ای از سوی سرپرست باشگاه نوشته شد و در اختیار مدیر‌عامل قرار گرفت تا با نظر نهایی حسین هدایتی تكلیف نیكبخت در استیل‌آذین روشن شود. نیكی كه قصد داشت در نیم‌فصل دوم رقابت‌های لیگ همه‌چیز را جبران كند و نشان دهد كه در جریان منشور‌اخلاقی یك قربانی بوده، حالا در شرایطی از حضور در نیم‌فصل دوم لیگ محروم می‌شود كه در طول 12 بازی لیگ و دو دیدار جام‌حذفی فقط 345 دقیقه برای این تیم بازی كرده است!

تنظیم برای تبیان: رضا سیگاری