تبیان، دستیار زندگی
مدیر موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان زنجان در مراسم جشن تقدیراز موفقیت کاربران تبیان زنجان در مسابقه تبیان کشور، دیدگاه راهبردی تبیان زنجان را مرهون حمایت و توجه ویژه مدیرکل و مدیران ارشد تبلیغات اسلامی استان زنجان دانست ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

دیدگاه راهبردی تبیان زنجان مرهون حمایت های مدیریت تبلیغات اسلامی زنجان است

مهندس اکبری

مدیر موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان زنجان در مراسم جشن تقدیر از موفقیت کاربران تبیان زنجان در اولین دوره مسابقات جام حذفی سایت تبیان ، دیدگاه راهبردی تبیان زنجان را مرهون حمایت و توجه ویژه مدیرکل و مدیران ارشد تبلیغات اسلامی استان زنجان دانست.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی زنجان، مهندس امیر حسین اکبری روز دوشنبه 24 اسفند ماه سالجاری در بخش اول سخنان خود با اشاره به سابقه تأسیس تبیان زنجان افزود: این مجموعه از بدو تأسیس از پیشگامان استانی فعالیتهای فرهنگی در حوزه IT بوده است و همواره زیر نظر مسئولین و کاربران در سطح کشور می باشد که جایگاه برتر آن در تمام ارزیابی ها بخش کوچکی از اذعان عمومی به عملکرد آن است.

وی نگرش راهبردی تبیان زنجان و اتکاء به توان مجموعه استانی تبلیغات اسلامی را نکات کلیدی خدمت رسانی عنوان نمود که موجب صرفه جویی در زمان و هزینه ها و ارتقای کیفیت شده است. وی ادامه داد : در سال گذشته نگاه تبیان زنجان در استان زیر ساختی بود و بر همین اساس طراحی های زیر ساختی در توسعه شبکه اینترانت به مراکز فرهنگی و مساجد انجام گردید که منتظر حمایت مدیران اجرایی استان هستیم .وی برگزاری جشنواره ملی وبلاگ های دینی با استقبال 2 برابری کاربران نسبت به سال گذشته و حضور بی نظیر در نماشگاه فرهنگ عاشورایی را از برترین عملکردهای تبیان زنجان در سطح کشور اعلام و افزود: برنامه ریزی مبتنی بر قدرت ایمان و خودباوری در سایه تكیه به توان مجموعه در عملكرد ها منجمله مسابقه اخیر تبیان در كشور ، مهر تأیید دیگری بر مدیریت برنامه ها در تبیان زنجان می باشد.

اکبری مسابقه جام حذفی تبیان را در سطح کشور زمینه مناسبی برای نمایش تعامل مدیریت تبیان زنجان با کاربران خود در استان دانست وآنرا آزمایش قابل قبولی در مشارکت کاربران استانی و تبیان زنجان در سال جاری خواند و افزود: وب سایت ملی تبیان زنجان با رویکرد کاربر ملی طراحی و اجرا شد که با رونمایی از آن مشارکت کاربران در اداره محتوای آن برای همگان ملموس خواهد بود.

مدیر موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان زنجان با تأکید بر اینکه در سال های گذشته تبیان زنجان مجری دیدگاه ها و ابلاغیه های راهبردی مدیریت محترم تبلیغات اسلامی استان بوده افزود: نگرش مدیریتی اداره کل سبب ارتقای انگیزه و خودباوری در تبیان زنجان بوده است و این فرصت از بهترین فرصت ها در سطح کشور است که مدیرکل و مدیران ارشد تبلیغات اسلامی استان اهتمام ویژه ای برای حمایت از جوانان و استعدادهای برتر در حوزه فرهنگی دارند و نباید فرصت ها را برای برگشت نتایج این حمایت از قشر جوان و متخصص استان از دست داد و با حرکت پرشتاب قدرت فکر و ایمان جوان ایرانی را به معرض نمایش گذاشت.

وی در انتها از کاربران استان خواست تا هر گونه نوآوری و پیشنهاد مشارکتی جدید واجرایی را در اسرع وقت در اختیار تبیان زنجان قرار دهند و مطمئن باشند که این ایده ها در حوزهIT به طور دقیق مورد ارزیابی تبیان زنجان قرار خواهد گرفت.

گفتنی است، اولین دوره مسابقات سراسری جام حذفی تبیان با تلاش شبانه روزی واحد امور کاربران معاونت اطلاع رسانی سایت تبیان صورت پذیرفته است كه در این دور از مسابقات كاربران استان زنجان رتبه نخست و كاربران استان گیلان جام اخلاق و جوانمردی را به خود اختصاص دادند و امید است در سال های آتی نیز هرچه باشکوه تر برگزار گردد.

تنظیم: هومن بهلولی