تبیان، دستیار زندگی
اگر افرادی درباره ماها که به جبهه می ‏رویم سوءظن دارند باید در عقیده خود تجدید نظر کنند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

جهاد ،  سلاح و شهادت سعادت ماست

امام زمان (عج) در کلام شهیدان :

حضرت مهدی

* «من کاملا از روی آگاهی و بینش و درک صحیح و با اعتقاد کامل به این که‏به خاطر دفاع از آرمان همیشه جاوید تشیع و برای دفاع از مملکت امام زمان‏ حجت ابن الحسن(ع) به جبهه می‏روم و شهادت در این مسیر را فوز عظیم می‏ دانم‏ بنابراین اگر افرادی درباره ماها که به جبهه می ‏رویم سوءظن دارند باید در عقیده خود تجدید نظر کنند.» (بسیجی شهید عبدالله ‏کاویان تلوری از : بندرگز)

دشمنان اسلام، ای ابرجنایتکاران! بدانید تا حزب‏الله زنده است ، نخواهد گذاشت که شما نفس بکشید و لطمه‏ای به این انقلاب اسلامی بزنید. و بدانید با به شهادت رساندن بچه ‏ها و نوجوانان و پیرمردان و پیرزنان ، این مردم حزب‏الله را نمی‏ توانید از اسلام سرد کنید و بدانید صاحب این انقلاب حضرت‏ مهدی(عج) است.» (روحانی شهید غلام‏رضا علیزاده از: مشهد)

* « حضرت هابیل ، قابیل را با شهادت خودش رسوا کرد ، و امام حسین(ع) با خون‏سرخ خویش دستگاه یزیدی را فرو ریخت، و هم اکنون حضرت امام خمینی ، به ‏نیابت ‏حضرت مهدی (عج)، ابرجنایتکاران شرق و غرب را رسوا کرده است.» (محصل شهید علیشاهی از: تهران)

ای اهل دنیا و ای امت مسلمان، بدانید هجرت وسیله ما، جهاد سلاح ما، وشهادت سعادت ماست که حقیقتا رستگاری دو عالم در زیر شمشیرها و سنگرها به‏دست می‏آید.

* « تمام مستکبران بدانند که ما تا جان در بدن داریم ، دست ازاسلام و اماممان بر نمی‏داریم و تا ظهور حضرت مهدی(عج) مبارزه می ‏کنیم. شیعه‏ نمی‏تواند ساکت‏ باشد و ظلم را ببیند. مخالفان اسلام و آنهایی که با اسلام‏از سر ستیز وارد شده‏اند بدانند که ما تا زنده هستیم، نمی‏گذاریم که آن ‏هابه خواب راحت ‏بروند. کشته شدن در راه خدا افتخار ماست.»  (دانشجوی شهید جلال رستمی از: شهریار)

* «من به خاطر اسلام و به فرمان مردی به جهاد رفته‏ام که نایب امام ‏زمان(عج) است و جهادم برای حق و حقیقت و مبارزه با کفار است. شهادت ،تولدی است ‏برای زندگانی جاودانه و ای کاش ، جان‏ ها داشتم و بارها برای‏پیروزی اسلام بر کفر می ‏جنگیدم. بدانید راه خیر و برکت و سعادت «شهادت‏»است.» (بسیجی شهید محمد گروسی از: تهران)

حضرت مهدی

* «ما گناهکاران درگاه خداوندی، ما سربازان خمینی، ما جانبازان حسینی،آگاهانه و با بصیرت کامل این راه را انتخاب کردیم و به ندای «هل من‏ناصر ینصرنی‏» خمینی لبیک گفته، و عاشقانه آغوش خود را برای استقبال ازشهادت گشودیم; چرا که عزت و شرف اسلام و آن امانت الهی که از شهدای بدر واحد و کربلا گرفته‏ایم تنها با جهاد و مجاهده در راه خداست که به مقصدنهایی خود که همان انقلاب حضرت بقیه‏الله الاعظم(عج) است می‏رسد. پس، ای اهل دنیا و ای امت مسلمان، بدانید هجرت وسیله ما، جهاد سلاح ما، وشهادت سعادت ماست که حقیقتا رستگاری دو عالم در زیر شمشیرها و سنگرها به‏دست می‏آید.» (کفاش شهید محمد الهامی‏نژاد از: سبزوار)

شعله عشق به اهل بیت پیغمبر عزیز و عشق به ولایت و به امام زمان‏مهدی(عج) را همواره در وجودت فروزان‏دار و ملاک و معیار حیات و ممات خویش‏را جز این مپسند. حفظ جان از واجبات است، پس در حفظ سلامت و طراوت خویش‏به خاطر رضای خدا و برای توانایی بیش‏تر در خدمت‏به ساحت مقدس ولایت کوشاباش.» (کارمند شهید سیدابوتراب میرشریفی از: افجه)

                                  بعونک یا شهید


منبع :

وبلاگ جویبار انتظار

تنظیم برای تبیان :

بخش هنر مردان خدا - سیفی