تبیان، دستیار زندگی
تیم ملی والیبال كشور مان با 3 پیروزی پیاپی، عنوان قهرمانی رقابت‌های والیبال زیر گروه مردان جهان در گروه A را به خود اختصاص داد و به مرحله‌ی نهایی مسابقات جهانی در كشور ژاپن راه یافت. ‌ تیم ملی كشورمان بعد‌ازظهر دیروز با تركی...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

والیبال ایران هم به جام جهانی رفت

تیم ملی والیبال كشور مان با 3 پیروزی پیاپی، عنوان قهرمانی رقابت‌های والیبال زیر گروه مردان جهان در گروه A را به خود اختصاص داد و به مرحله‌ی نهایی مسابقات جهانی در كشور ژاپن راه یافت.

‌ تیم ملی كشورمان بعد‌ازظهر دیروز با تركیب پیمان اكبری ، علیرضا نادی ، محمد منصوری ، محمد تركاشوند ، امیر حسینی ، مهدی بازارگرد و فرهاد ظریف برابر تیم قطر قرار گرفت و این تیم را با حساب 3 بر صفر و با نتایج 25 بر 19 ، 25 بر 18 و 25 بر 19 از پیش رو برداشت.

lتیم ملی كشورمان پیش از این تیم‌های ازبكستان و استرالیا را از پیش رو برداشته بود و با كسب 6 امتیاز به صورت مستقیم به مسابقات جام جهانی والیبال صعود كرد.

در دیگر دیدار انجام شده‌ی امروز تیم استرالیا، تیم ملی ازبكستان را با حساب 3 بر صفر و با نتایج 25 بر 14، 25 بر 15 و 25 بر 15 شكست داد و با 5 امتیاز در جایگاه دوم قرار گرفت. تیم‌های قطر و ازبكستان نیز هر یك با كسب 4 و 3 امتیاز در رده‌های سوم و چهارم قرار گرفتند.

اما تیم استرالیا كه عنوان دومی این مسابقات را كسب كرد، برای صعود به مسابقات جام جهانی باید به هند برود و با تیم‌های هندوستان، چین، تایلند، اندونزی و كره جنوبی مبارزه كند. این مسابقات طی روزهای سوم تا پنجم تیرماه برگزار می‌شود.

مرحله نهایی مسابقات والیبال قهرمانی مردان جهان سال آینده میلادی در ژاپن برگزار خواهد شد.