تبیان، دستیار زندگی
وی در مصاحبه خود با رسانه ضد انقلاب رادیو زمانه به صراحت جمهوری اسلامی ایران را تهدید به جنگ با آمریکا می کند
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

دلال روابط با آمریکا در ایران

هوشنگ امیراحمدی که به دلال ناکام میان ایالات متحده آمریکا و جمهوری اسلامی معروف است بار دیگر به ایران سفر کرد.

امیر احمدی

به گزارش خبرآنلاین روزنامه رسالت نوشت: وی که عنوان رئیس شورای آمریکاییان و ایرانیان را یدک می کشد در سفر قبلی خود به واسطه چگونگی ورود به ایران و ادعای ملاقات با رئیس جمهور و برخی از نزدیکان رئیس جمهور جنجال رسانه ای راه انداخت. امیراحمدی در گفتگو با رادیو زمانه مدعی شد تعداد زیادی از ایرانیان مخالف حکومت هستند و ایالات متحده با سیاست های اخیر خود در برابر ایران به جمهوری اسلامی فرصت بیشتری برای تقابل می دهد.

امیراحمدی در این گفتگو پیش بینی کرد از شش ماه تا یک سال آینده تحولات مهمی در مناسبات ایران با آمریکا اتفاق خواهد افتاد که هم می تواند جنگ باشد هم برقراری رابطه و در این میان مواضع و سیاست های سازمان اطلاعاتی و جاسوسی "CIA" در برخورد با ایران از مواضع وزارت دفاع و امور خارجه آمریکا معقول تر و منطقی تر بوده است.

وی در مصاحبه خود با رسانه ضد انقلاب رادیو زمانه به صراحت جمهوری اسلامی ایران را تهدید به جنگ با آمریکا می کند

رسالت افزوده است:معلوم نیست این دلال ناکام و کاملا همسو با منافعCIA  از چه طریقی و با مجوز کدام ارگان ذیربط وارد کشور شده است و علت سفر وی به ایران چه می باشد؟ با توجه به اینکه وی در مصاحبه خود با رسانه ضد انقلاب رادیو زمانه به صراحت جمهوری اسلامی ایران را تهدید به جنگ با آمریکا می کند و ادعای کذب اختلافات داخلی را که از سوی سازمان موساد و سیا طراحی شده است در داخل کشور بازتاب می دهد

تنظیم:س.آقازاده