تبیان، دستیار زندگی
مسئول روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی از تمدید مسابقه فرهنگی هنری پیمانه که به همت کانون اسلامی جوانان شهید ابراهیم روحی وابسته به اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی در استان های خراسان رضوی و اصفهان برگزار می شود خبر داد ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مهلت شرکت در مسابقه فرهنگی هنری پیمانه تمدید شد

مسابقه هنری پیمانه

مسئول روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی از تمدید مسابقه فرهنگی هنری پیمانه که به همت کانون اسلامی جوانان شهید ابراهیم روحی وابسته به اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی در استان های خراسان رضوی و اصفهان برگزار می شود خبر داد.

به گزارش روابط عمومی، جعفر سید آبادی با اعلام این خبر گفت: این مسابقه با توجه به منویات مقام معظم رهبری در نام گذاری سال 88 به عنوان حرکت به سوی اصلاح الگوی مصرف و تأکید ایشان نسبت به فرهنگ سازی شیوه صحیح مصرف همزمان با ایام ا... دهه فجر انقلاب اسلامی در سطح استان های خراسان رضوی و اصفهان برگزار می شود.

وی گفت : 14 کمک هزینه سفر به عتبات عالیات، 14 عدد دوربین دیجیتال عکاسی، 14 عدد لوازم خانگی، 50 عدد کارت هدیه و 88 عدد هدیه نفیس فرهنگی از جمله جوایز این مسابقه خواهد بود كه به نفرات منتخب اهدا می شود.

جعفر سید آبادی اذعان داشت: آخرین مهلت ارسال پاسخنامه ها و آثار تا پایان اسفند ماه 88 می باشد .

مسئول روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی در ادامه با بیان اینكه این مسابقه در سه محور كتابخوانی،ادبی و وبلاگ نویسی برگزار خواهد شد، گفت: در بخش كتابخوانی علاقمندان برای شركت در این مسابقه باید به کتاب پیمانه مصرف، نوشته حجت الاسلام تیموری ویژه برادران و کتاب هنر تنظیم دخل و خرج خانه، نوشته خانم وجیهه گلمکانی ویژه خواهران مراجعه نمایند.

سید آبادی با بیان اینكه در محور وبلاگ نویسی (وبلاگ حتما باید در قسمت وبلاگ سایت راسخون ایجاد شده باشد) افزود: آثار بخش ادبی نیز باید در یكی از زمینه های مقاله، شعر، داستانک، طنز ارائه گردد.

گفتنی است این مسابقه با همكاری موسسه فرهنگی اطلاع رسانی تبیان، اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی، پایگاه فرهنگی اطلاع رسانی راسخون و موسسه فرهنگی قدس توسط کانون اسلامی جوانان شهید ابراهیم روحی برگزار خواهد شد.

تنظیم: هومن بهلولی