تبیان، دستیار زندگی
نهال هایی كه به نام شهدا سند خورده اند، در آینده به درختان جوان و سایه اندازی تبدیل خواهند شد كه با دیدن این درختان یاد و خاطره شهدا در اذهان زنده می شود.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

كاشت نهال ، به نام شهدا

شهردار همدان در مراسم كاشت نهال به نام شهدا با حضور خانواده های معظم شهیدان گفت: نهال هایی كه به نام شهدا سند خورده اند ، در آینده به درختان جوان و سایه اندازی تبدیل خواهند شد كه با دیدن این درختان یاد و خاطره شهدا در اذهان زنده می شود.

درختکاری

عکس تزئینی است .

به گزارش نویدشاهد، سید مسعود عسگریان، ایجاد فضای سبز را از وظایف ذاتی شهرداری بیان كرد و گفت: شهرداری بر اساس وظیفه خود، موظف است سالانه جهت نشاط و شادابی شهروندان فضای سبز را توسعه بخشد.

شهرداری برای ایجاد همه نوع فضای سبز این آمادگی را دارد كه در تمامی نقاط شهر ، درختی با به نام شهدا بكارد تا به نوعی عطر و بوی شهدا را در شهر داشته باشیم.

شهدا مظهر ماندگاری و سرافرازی ملت ایران هستند.

این برنامه همه ساله در هفته منابع طبیعی و با دعوت از خانواده های شهدا و همكاری سازمان پارک ها و فضای سبز در نقاط مختلف شهر برگزار می شود.

وی همچنین از صدور سند سبز درخت به نام شهیدان خبر داد و گفت : نهال هایی كه به نام شهدا سند خورده اند ، در آینده جوان خواهد شد و با دیدن این درختان یاد و خاطره شهدا در اذهان زنده می شود.

درختکاری
عکس تزئینی است .

در ادامه سردار عبدالرضا آزادی در مراسم كاشت نهال به نام شهدا در محل بوستان راه كربلا افزود: همچنان كه درخت هوایی پاک را برای انسان ها به همراه می آورد ، شهدا نیز با نثار خون خود ، حیات و جاودانگی سالم را تقدیم جامعه كرده اند.

 درخت در فرهنگ ما مظهر سرسبزی است كه باید در حفظ این سرسبزی كوشید.

 باید راه و سیره شهدا را بشناسیم تا بتوانیم دینی را كه این بزرگواران و امام(ره) بر ما دارند ادا كنیم.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان افزود: شهدا مظهر ماندگاری و سرافرازی ملت ایران هستند.

شایان ذكر است در پایان این مراسم چندین نهال به نام و یاد شهدا كاشته شد.


تنظیم برای تبیان :

بخش هنر مردان خدا - سیفی