تبیان، دستیار زندگی
بود پروین مجبور بود این مربی آلمانی را تحمل كند! اگر پروین نبود، پرسپولیس نتایج ضعیف‌تری می‌گرفت حمید استیلی گفت: اگر پرسپولیس زیر نظر پروین نبود نتایج ضعیف‌تری را كسب می‌كردیم. مربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از كسب مقام چهارم د...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

حمید استیلی: سوبل در پرسپولیس موفق نبود

پروین مجبور بود این مربی آلمانی را تحمل كند! اگر پروین نبود، پرسپولیس نتایج ضعیف‌تری می‌گرفت

حمید استیلی گفت: اگر پرسپولیس زیر نظر پروین نبود نتایج ضعیف‌تری را كسب می‌كردیم.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از كسب مقام چهارم در لیگ برتر گفت: در فوتبال همه چیز به انجام تمرینات خوب بازمی‌گردد و پروین نیز اعتقاد داشت كه با آمدن سوبل و انجام تمرینات خوب زیر نظر وی، خود می‌تواند كارهای مدیریتی این باشگاه بزرگ را بر عهده گیرد. البته پروین نیز شناخت كاملی از سوبل در آغاز فصل نداشت و از این مساله ناراحت بود كه این مربی آلمانی در حد پرسپولیس نیست. اما به دلیل پول و هزینه‌ای كه صرف آوردن سوبل شد مجبور بود او را تحمل كند. قطعا اگر علی پروین مدیر فنی تیم پرسپولیس نبود این تیم بزرگ نتایج به مراتب ضعیف‌تری را كسب می‌كرد.

وی در رابطه با عملكرد سوبل در پرسپولیس افزود: سوبل پس از باخت سه بر دو برابر ذوب‌آهن از سرمربیگری پرسپولیس استعفا داد، او قصد انجام كارهای بزرگی داشت كه نتوانست آن روابط لازم میان بازیكن و مربی را فراهم كند به همین دلیل نتوانست در پرسپولیس موفق عمل كند.

استیلی با تاكید بر این كه چهارمین دوره لیگ برتر با كیفیت بالاتری نسبت به دوره‌های قبل برگزار شد خاطرنشان كرد: تیم‌های حاضر در لیگ امسال سرمایه‌ گذاری‌های خوبی انجام داده بودند.

مربی تیم پرسپولیس بوجود آمدن برخی وقفه‌ها در برگزاری لیگ چهارم را مهم‌ترین ضعف این دوره عنوان كرد و اظهار داشت: وقفه‌هایی كه به خاطر تمرینات تیم ملی در لیگ برتر ایجاد شد مشكلی بزرگی بود كه خوشبختانه با صعود به جام جهانی فوتبال پایان خوشی داشت. برخی باشگاه‌ها امكاناتی مطلوب از جمله زمین چمن را در اختیار نداشتند كه امیدوارم در لیگ بعد مرتفع شود.

وی سرمایه‌گذاری خوب تیم‌های شهرستانی در لیگ چهارم را نقطه‌ی قوت این دوره دانست و گفت: تیم‌های حاضر در لیگ برتر در دوره‌ی چهارم برنامه‌ریزی‌های خوبی برای كسب نتیجه انجام دادند و كیفیت زمین‌ها و همچنین امكانات رفاهی جانبی میزبانان رشد خوبی را نشان می‌دهد كه كه روز به روز در حال پیشرفت است.

استیلی با اشاره به قضاوت‌های خوب داوران در لیگ چهارم به خبرنگار ایسنا گفت: قضاوت‌ها نسبت به دوره گذشته بسیار رشد داشته است. معتقدم همانگونه كه برای ارتقا سطح مربیان داخلی از مدرسان فیفا استفاده می‌كنیم برای آموزش داوران نیز كلاس‌هایی برگزار شود و در طول سال این كار تداوم داشته باشد كه كمك بسیاری به رشد فوتبال كشور می‌كند.

مربی تیم پرسپولیس در مورد فصل نقل و انتقالات بازیكنان این باشگاه گفت: گزینه‌های بسیاری را مد نظر داریم اما مهم این است كه بازیكنان در راه پرسپولیس تیم و پیراهن آن را قبول داشته باشند و به آن عشق بورزند. در حال حاضر تا پایان جام حذفی هیچ كاری نخواهیم كرد و سپس در مورد سرمربی و نقل و انتقال بازیكن با كادر فنی تیم جلسه‌ای خواهیم داشت.