تبیان، دستیار زندگی
حضرت آیت الله نوری همدانی با انتقاد از برخوردهای تبعیض آمیز سازمان های بین المللی از جمله شورای امنیت سازمان ملل، جنایات رژیم غاصب صهیونیستی را محکوم کرد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

انتقاد آیت الله نوری همدانی از برخورد تبعیض آمیز
آیت الله نوری همدانی

حضرت آیت الله نوری همدانی با انتقاد از برخوردهای تبعیض آمیز سازمان های بین المللی از جمله شورای امنیت سازمان ملل، جنایات رژیم غاصب صهیونیستی را محکوم کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله نوری همدانی ظهر پنج شنبه، در دیدار با جمعی از پرسنل وزارت دفاع و نیروی هوایی کشور، در سخنانی با اشاره به تعالیم اسلامی ابراز داشت: بر اساس تعالیم اسلامی تنها نظام مورد تایید اسلام، نظام ولایی است.

وی با اشاره به نقش امام در پیروزی انقلاب اسلامی و بیداری ملت ها تاکید کرد: امام راحل با درایت و تدبیر و شجاعتی که داشتند نظام ولایی را در کشور حاکم کردند و با حاکمیت اسلام ناب، ظلم و استبداد از کشور رخت بربست و اسلام ناب در کشور حاکم شد.

استاد برجسته حوزه علمیه قم بر ضرورت قدر شناسی از انقلاب اسلامی و نععمت ولایت فقیه تاکید کرد و افزود: با پیروزی انقلاب اسلامی فقر فرهنگی و مادی مردم برطرف شد و مردم به خودباوری و خود اتکایی رسیدند.

وی پیشرفت های علمی، پزشکی، هسته ای و دیگر دستاوردهای انقلاب اسلامی را مرهون نقش ولایت فقیه دانست و تاکید کرد: بحمدلله امروز جوانان و داشنمندان ایران در عرصه های مختلف به دستاوردهای مختلفی دست یافته و مایه مباهات و عزت ایران اسلامی شده اند.

حضرت آیت الله نوری همدانی در ادامه به ذکر خاطره ای از بازدید خود از برخی از مراکز هسته ای کشور پرداخت و خاطرنشان کرد: بنده در بازدیدی که از این مراکز داشتم به جوانان و داشنمندان متعهد ایران که با خودباوری و خود اتکایی توانسته اند موفیت های بیشماری را در عرصه هسته ای نصیب کشور کنند، خسته نباشید گفته و از تلاش های آنان قدردانی کردم.

حضرت آیت الله نوری همدانی گفت: به هر میزان ما در عرصه های علمی و فناوری قوی تر باشیم کارایی ما بیشتر خواهد شد و موفقیت های بیشتری به دست خواهیم آورد.

وی با بیان اینکه این امکانات ظاهری وسیله و ابزاری برای حاکم شدن عدالت و ریشه کنی ظلم و فساد است افزود: دستاوردها و پیشرفت های چشمگیری که کشور ما در سایه انقلاب و ولایت فقیه به دست آورده مایه مباهات و قابل تحسین است.

استاد برجسته حوزه علمیه قم در ادامه با انتقاد از برخوردهای تبعیض آمیز سازمان های بین المللی از جمله شورای امنیت سازمان ملل متحد، ابراز داشت: چرا باید این سازمان ها که به عنوان سازمان های بین المللی باید حافظ منافع همه کشورها باشند، برخورد تبعیض آمیزی دارند و برخی از کشورهای قدرتمند از حق وتو برخوردار هستند.

این مرجع تقلید همچنین جنایات رژیم غاصب صهیونیستی و سکوت مجامع جهانی در قبال این جنایات را محکوم کرد و گفت: علت حمایت ما ازمردم فلسطین این است که رژیم غاصب اسرائیل، مسلمانان این منطقه را از خاک و دیارشان بیرون کرده و دست به هر نوع جنایتی در این سرزمین می زند.