تبیان، دستیار زندگی
ندازی می شود مدیر کل صداو سیمای مرکز همدان ، از راه اندازی و آغاز به کار سیمای مرکز استانی همدان در هفته جاری خبر داد . به گزارش ایرنا ، محمد حسین صوفی افزود : سیمای استانی مرکز همدان به عنوان چهارمین شبکه استانی در کشور ، فع...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

سیمای مرکز همدان راه اندازی می شود

مدیر کل صداو سیمای مرکز همدان ، از راه اندازی و آغاز به کار سیمای مرکز استانی همدان در هفته جاری خبر داد . به گزارش ایرنا ، محمد حسین صوفی افزود : سیمای استانی مرکز همدان به عنوان چهارمین شبکه استانی در کشور ، فعالیت خود را روز چهارشنبه همزمان با سالروز ولادت امام جواد (ع) آغاز خواهد کرد .

وی گفت : این شبکه همه روزه از ساعت 17 تا 24 به مدت هفت ساعت برای مردم این استان برنامه پخش می کند . وی  شبکه پیام ، خبر در دو بخش ، سریال خارجی و داخلی ، فیلم سینمایی و برنامه های مختلف فرهنگی ، هنری ، علمی ، خانوادگی ، معارف اسلامی و جوانان را از جمله برنامه های شبکه سیمای استانی مرکز همدان ذکر کرد . صوفی خاطر نشان کرد : حدود 80 درصد از برنامه هایی که قرار است در این شبکه پخش شود ، در خود استان و توسط این مرکز تولید شده است .

وی تاکید کرد : مهمترین اصل در تولید این برنامه ها ، تاکید بر فرهنگ و هنر ، آداب و رسوم و روحیات مردم این استان است .

وی تصریح کرد : سیمای استانی همدان ، برخلاف شبکه های استانی دیگر که در آغاز راه اندازی تنها حدود 40 تا 50 درصد جمعیت آن استان ها را تحت پوشش قرار می دادند ، حدود 80 درصد از جمعیت یک میلیون و 750 هزار نفری استان همدان را زیر پوشش برنامه های خود دارد .

مدیر کل صداوسیمای مرکز همدان گفت : برای راه اندازی این شبکه استانی و نصب تجهیزات مورد نیاز آن ، 25 میلیارد ریال از محل اعتبارهای سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران و استان همدان هزینه شده است .

برنامه های شبکه استانی سیمای مرکز همدان از طریق دو باندیواچ افووی اچ افو بر رویکانال 27قابل دریافت خواهند بود .