تبیان، دستیار زندگی
دومین شب از دور برگشت از مرحله یك هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، رئال مادرید و میلان از رسیدن به دور بعد بازماندند ...........
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

خداحافظی رئال و میلان با لیگ قهرمانان

حسرت میلانی ها پس از حذف

دور برگشت از مرحله یک هشتم نهایی مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان باشگاه‌های اروپا با صعود تیم‌های منچستریونایتد انگلستان و لیون فرانسه به جمع هشت تیم برتر این رقابت‌ها پیگیری شد.

به نقل از مهر ، در یکی از حساس‌ترین دیدارهای مرحله یک هشتم نهایی مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان باشگاه‌های اروپا چهارشنبه شب تیم منچستریونایتد انگلستان در ورزشگاه اولدترافورد شهر منچستر به دیدار آث میلان ایتالیا رفت. این تیم که در بازی رفت شکست 3 بر2 را به حریف ایتالیایی خود تحمیل کرده بود در دیدار برگشت نیز نمایشی خیره کننده داشت و به برتری 4 برصفر دست یافت. برای منچستریونایتد در این دیدار خانگی که در حضور بیش از 74 هزار تماشاگر برگزار شد، وین رونی (13 و 46)، پارک جی سونگ (59) و دارن فلچر (88) گلزنی کردند.

شاگردان سرآلکس فرگوسن در مجموع دو بازی رفت و برگشت مقابل میلان ایتالیا به برتری 7 بر2 دست یافتند و راهی مرحله یک چهارم نهایی مسابقات لیگ قهرمانان اروپا شدند.

خداحافظی رئال با جام

لیون فرانسه شگفتی بزرگ مرحله یک هشتم نهایی مسابقات لیگ قهرمانان باشگاه‌های اروپا را رقم زد و با حذف تیم رئال مادرید به جمع تیم‌های برتری این رقابت‌ها پیوست. این تیم که در بازی رفت موفق به شکست یک برصفر تیم رئال شده بود، شب گذشته در حضور بیش از 80 هزار تماشاگر حاضر در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو مقابل میزبان اسپانیایی خود به نتیجه تساوی یک بریک دست یافت تا در مجموع دو بازی رفت و برگشت برتری 2 بریک را از آن خود کند و راهی مرحله یک چهارم نهایی مسابقات شود.

در این بازی ابتدا تیم رئال مادرید با گلزنی کریستین رونالدو در دقیقه 6 از میهمان خود پیش افتاد و با گل دقیقه 75 میرآلم ژانیک کار به تساوی کشیده شد.

تاکنون تیم‌های آرسنال و منچستریونایتد انگلستان، لیون فرانسه و بایرن مونیخ آلمان به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان باشگاه‌های اروپا راه پیدا کرده‌اند.

سایر دیدارهای دور برگشت از مرحله یک هشتم نهایی مسابقات لیگ قهرمانان باشگاههای اروپا طبق برنامه زیر برگزار خواهد شد:

سه شنبه - 25/12/88

* سویا اسپانیا - زسکا مسکو روسیه

* چلسی انگلستان - اینتر ایتالیا

چهارشنبه - 26/12/88

* بارسلونا اسپانیا - اشتوتگارت آلمان

* بوردو فرانسه - المپیاکوس یونان

تنظیم برای تبیان: رضا سیگاری