تبیان، دستیار زندگی
یک سایت فوق العاده مخصوص آشپزی! کافیست کمی با زبان انگلیسی آشنا باشید تا حسابی از این سایت لذت ببرید. این سایت بیش از 300 هزار دستور آشپزی دارد که شما را برای پختن غذاهای خوشمزه یاری می کند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

آشپزی آنلاین

یک سایت فوق العاده مخصوص آشپزی! کافیست کمی با زبان انگلیسی آشنا باشید تا حسابی از این سایت لذت ببرید. این سایت بیش از 300 هزار دستور آشپزی دارد که شما را برای پختن غذاهای خوشمزه یاری می کند. در صد محبوبیت این سایت تا حدی ست که جزو 50 سایت تاثیر گذار بر زندگی آنلاین آدمها شناخته شده است.

آشپزی آنلاین

ولی تفاوت این سایت با سایت های مشابه چیست؟

شما موادی که در آشپزخانه دارید را وارد می کنید و سایت دستور غذاهایی را به شما نشان می دهد که از آن مواد پخته می شوند.

سایت دو گزینه دارد. یکی موادی که می خواهید در غذا باشد و دیگری موادی که نمی خواهید در دستور غذا باشد. مثلا من در قسمت Your Kitchen، مرغ، تخم مرغ، گوجه فرنگی و سیب زمینی را اضافه می کنم و در قسمت Exclusions، گوشت خوک را حذف می کنم.

آشپزی آنلاین
آشپزی آنلاین

حالا دستورهای غذاهایی برای من نمایش داده می شود که در آنها از مرغ، تخم مرغ، سیب زمینی و گوجه فرنگی اسفاده شده و گوشت خوک ندارد.

در قسمت سرچ سایت می توانید نوع غذاهایی که می خواهید را سرچ کنید. مثل انواع سوپ ها، سالاد و... .

آشپزی آنلاین

اگر آنقدرها به زبان انگلیسی تسلط ندارید نگران نباشید. اینها مقالات تخصصی نیستند که شما را فراری بدهند. کافیست یک دیکشنری آنلاین داشته باشید و کلمات مورد نیازتان را در آن سرچ کنید. از مترجم گوگل می توانید استفاده کنید.

تهیه و تنظیم برای تبیان: فاطمه مجدآبادی