تبیان، دستیار زندگی
) سفره ای خاص با میهمانان خاص است رضا امیر خانی ،رمان نویس ، گفت : درباره حضرت فاطمه زهرا (س) ، فعالیت های مثبت و آثار مکتوب قابل توجهی ارایه شده است ، به عنوان مثال می توان به " کشتی پهلو گرفته " اشاره کرد که به قلم سید مهد...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

سفره معنوی حضرت زهرا (س) سفره ای خاص با میهمانان خاص است


رضا امیر خانی ،رمان نویس ، گفت : درباره حضرت فاطمه زهرا (س)  ، فعالیت های مثبت و آثار مکتوب قابل توجهی ارایه شده است ، به عنوان مثال می توان به " کشتی پهلو گرفته " اشاره کرد که به قلم سید مهدی شجاعی مکتوب شده است .

این رمان نویس درگفت وگوبا خبرنگارفرهنگ وادب مهر، با بیان این مطلب افزود : در زمینه زندگی حضرت فاطمه زهرا(س)  کتابهای خوبی ارایه شده وعلت این که اثر بهتری ارایه نمی شود ، وجود کاری قوی و ارزشمند مانند " کشتی پهلوگرفته " است که با چاپهای مجدد و شمارگان بالا عرضه می شود .

خالق " من او " تصریح کرد : سفره معنوی حضرت فاطمه زهرا(س) یک سفره خاص با میهمانان خاص است و اینکه بخواهیم بی جهت با یک سری اسلوب و فواید ژورنالیستی یک سفره عام برای ایشان در نظربگیریم ، به نظرمن کاربی خردانه ای است ؛ چون سفره حضرت فاطمه زهرا(س) یک سفره خاص است ونه عام ، کارها و فعالیت هایی که دراین زمینه انجام شده ، درست بوده است.

مهندس امیرخانی یادآورشد : اگردراثری بخواهیم به شخصیت معصومین ( س ) بپردازیم ، باید اثری ازجنس اثر سید مهدی شجاعی باشد ، این نویسنده در مورد حضرت زهرا(س) و زینب (س) آثاربسیارخوبی را عرضه کرده واگر بخواهیم لزوما قواعد داستانی را روی یک متن مذهبی حاکم کنیم ، کار درستی نیست.

وی در پایان گفت : اگر در یک داستان مذهبی به تاریخ آن زمان و شخصیت های پیرامون معصومین ( س ) بپردازیم ، می توان اسلوب های مدرن داستان نویسی را مورد استفاده قرار داد و در نهایت اگر اثری قدرتمند و با ارزش باشد مسلما مورد اقبال عموم قرار می گیرد.

 منبع: خبر گزاری مهر