تبیان، دستیار زندگی
بیش از 70 عنوان از كتا‌ب‌های «پیام محراب» با قابلیت مطالعه آنلاین در سایت كتابخانه مجازی «ایراكت» منتشر می‌شود.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

پيام محراب ميهمان ايراكت مي‌شود
پیام محراب میهمان ایراكت می‌شود

بيش از 70 عنوان از كتا‌ب‌هاي «پيام محراب» با قابليت مطالعه آنلاين در سايت كتابخانه مجازي «ايراكت» منتشر مي‌شود.

مدير كتابخانه مجازي «ايراكت» به خبرگزاري كتاب ايران (ايبنا)، گفت: كتاب‌هاي برگزيده اين انتشارات با موضوع ادبيات، كودك و نوجوان، دين و شعر در فهرست آثار اين كتابخانه جاي مي‌گيرند.

رسول پيرهادي ادامه داد: در اين كتابخانه امكان مطالعه آن‌لاين كتاب وجود دارد و اعضا مي‌توانند در هر هفته سه كتاب را به طور رايگان ذخيره كنند.

وي با اشاره به برخي ويژگي‌هاي اين كتابخانه مجازي اظهار داشت:‌ اين كتاب‌ها به مدت 10 روز بر رايانه افراد فعال است و پس از آن به صورت خودكار غيرفعال مي‌شود.

پيرهادي همچنين به برخي از كتاب‌‌هاي حوزه ادبيات پيام محراب اشاره كرد و افزود: آثاري چون «قصه‌هاي انديشه»، «قصه‌هاي بهلول»،‌ «آواز گنجشك‌ها»، «بوي سيب»، «قصه‌هاي مثنوي»، «قصه‌هاي شاهنامه» و «ديوان پروين اعتصامي» در اين فهرست قرار دارد.

وي با بيان اينكه كتاب‌هاي كودك و نوجوان اين انتشارات بخش عمده‌اي از آثار اين كتابخانه را تامين مي‌كند، يادآور شد: «موش كوچولوي سياه»، «آموزش كارتون به زبان ساده»، «آموزش نماز ويژه نوجوانان و جوانان»، «قصه‌هايي از زندگاني بوعلي سينا» و «قصه‌هايي از زندگي خواجه نصيرالدين طوسي» براي كودكان و نوجوانان كاربردي خواهد بود.

مدير كتابخانه مجازي ايراكت تصريح كرد: در حوزه كتاب‌هاي ديني و مذهبي نيز آثاري چون «چهل قصه از زندگي امام حسن (ع)»، «خيمه خورشيد»، «تاريخ پيامبران»، «پيام محراب»، «شبستان انديشه» و «علي (ع) و پيامبران» وجود دارد.

كتابخانه مجازي «ايراكت» به نشاني www.iraket.com فعاليت مي‌كند.