تبیان، دستیار زندگی
همه چیز هماهنگ شده بود تا پس از شکست احتمالاً برنامه ریزی شده تیم ملی مقابل تایلند ........
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مذاکره تاج با فاتح تریم و گونش

قطبی و تاج

همه چیز هماهنگ شده بود تا پس از شکست احتمالاً برنامه ریزی شده تیم ملی مقابل تایلند، نایب رئیس در نقش میانجی حاضر شود و اعلام کند که همه چیز را با سرمربی سرشناس ترکیه ای تمام کرده و تنها تأیید رئیس فدراسیون فوتبال لازم است.

به گزارش سایت گل، گفته می شود مهدی تاج 72 ساعت پیش از بازی تیم ملی با تایلند، با سرمربی سرشناس صحبتهای نهایی را انجام داد و همه شرایط را برای حضورش مهیا کرده بود که این جلسه گویا در دبی هم برگزار شده بود، اما گل جواد نکونام همه نقشه هایش را به هم ریخت. البته این موضوع را با یکی از نزدیکان قطبی هم در میان گذاشتیم که پاسخ داد: دروغ نمی گویم، ایشان در تهران نبود و حتی ایران نبود.

این روزها تاج و قطبی اصلاً رابطه خوبی با هم ندارند، نایب رئیس سعی می کند در فدراسیون چندان آفتابی نشود دقیقاً مثل روزهایی که با دادکان تماس گرفت و به او برای حضورش در فدراسیون «یا علی» گفت و دادکان این موضوع را در برنامه تلویزیونی افشا کرد.

هرچند علی کفاشیان در چند روز گذشته برای برکناری افشین قطبی تحت فشار بود، اما خیلی زود فهمید که هدف نه تنها قطبی، بلکه صندلی ریاست فدراسیون فوتبال است و برای همین خیلی محکم در مقابل جریان رسانه ای ایستاده و به هیچ عنوان حاضر نیست قطبی را از کار برکنار کند.

تاج و کفاشیان

او این روزها دیگر با هیچ رسانه ای مصاحبه نمی کند و پاسخ تلفن همراهش را نمی دهد؛ زیرا متوجه شده دوستان رسانه ای او هم همراه تاج شده اند و طبق برنامه ریزی‏ های نایب رئیس حرکت می کنند. این در حالی است که عنوان می‏شود فاتح تریم با کمتر از چهار میلیون یورو را درخواست کرده که البته ارائه چنین پیشنهاد سنگینی به ایران بعید به نظر می‏رسد.

ایلنا اما پاسخ گل را به خوبی داد و ضمن اشاره به سونل گونش به عنوان دیگر گزینه سرمربگیری تیم ملی فوتبال و همچنین عدم موافقت سعیدلو از روز اول با قطبی، گزارش کرد؛ یك سایت اینترتی كه به نوعی یكی از حامیان جدی قطبی است خبر از انعقاد قرار داد فدراسیون فوتبال با فاتح تریم داد اما در همین مطلب هم به نوعی خواست برای قطبی حاشیه امنیت درست كند و از طرفی یك راه فرار برای قطبی و حامیانش در فدراسیون بازگذاشت آنجا كه نوشت گل دقیقه 90 نكونام به تایلند باعث شد فدراسیون در قرار داد با فاتح تریم دچار تردید شود.

اما برخلاف این خبر باید گفت كه تغییر قطبی جدی است و گل نكونام كه هیچ حتی اگر تیم ملی 10 گل هم به تایلند می زد بازهم مانعی برای بركناری وی نبود همانگونه كه امروز هم فدراسیون فوتبال تلاش می كند به گونه ای این تغییرات را انجام دهد كه بعدها راه برای پاسخگویی به افكار عمومی باز باشد و برای قضیه حمایت جدی از قطبی راه فراری داشته باشند.

تنظیم برای تبیان: رضا سیگاری