تبیان، دستیار زندگی
رییس سازمان تربیت بدنی تاكید كرد كه هیچ برنامه‌ای برای تغییر رییس فدراسیون فوتبال ندارد و علی كفاشیان همچنان رییس این فدراسیون خواهد بود ......
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

جایگاه کفاشیان تغییر نمی کند

علی سعیدلو

رییس سازمان تربیت بدنی تاكید كرد كه هیچ برنامه‌ای برای تغییر رییس فدراسیون فوتبال ندارد و علی كفاشیان همچنان رییس این فدراسیون خواهد بود.

علی سعیدلو با اشاره به مباحث مطرح شده درخصوص احتمال تغییر علی كفاشیان اظهار كرد: در این مملكت آزاد همه می‌توانند نظر دهند. شاید عده‌ای این نظر را مطرح كرده باشند كه قرار است تغییری در فدراسیون فوتبال ایجاد شود اما علی كفاشیان می‌ماند.

در این هنگام سعیدلو خطاب به كفاشیان كه در نزدیكی‌اش بود، گفت: " آقای كفاشیان مصاحبه كنید و بگویید كه می‌مانید."

رییس سازمان تربیت بدنی همچنین از احتمال كسب میزبانی جام جهانی فوتسال در سال ‌٢٠١٢ خبر داد و گفت: در تلاشیم تا میزبانی رقابت‌های جام جهانی ‌٢٠١٢ فوتسال را كسب كنیم و در این راستا از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم كرد. این نوید را می‌دهم كه سازمان تربیت بدنی به جدیت پیگیر كسب میزبانی رقابت‌های جام جهانی فوتسال است.

علی سعیدلو

وی با بیان اینكه نمایندگان مجلس شورای اسلامی اهتمام خوبی به پیشرفت ورزش كشور داشته و از افزایش بودجه ورزش كشور در سال ‌٨٩، استقبال كردند، به ایسنا گفت: آنها واقعا به چنین تصمیمی اعتقاد دارند و در جلسه‌ تصویب بودجه سال ‌٨٩ سه‌شنبه  هم باز صحبت‌هایی در‌ این باره مطرح شد؛ به نحوی كه اكنون در تلاشیم تا اختصاص رقم ‌٥/٠ درصدی دستگاه‌های مختلف برای امر ورزش در كشور به ‌١ درصد هم افزایش یابد و امید زیادی برای تحقق و تصویب آن در مجلس داریم.

سعیدلو وی در ادامه از نصب صندلی در طبقه دوم استادیوم آزادی هم خبر داد و با اشاره به تاكید رییس جمهور برای افزایش اعتبارات ورزش گفت: مذاكرات خوبی در این زمینه انجام شده و نیم درصد اختصاص یافته از سوی دستگاه‌های دولتی به ورزش به یك درصد افزایش خواهد یافت.

رییس مجمع باشگاه پرسپولیس در مورد انتخاب اعضای هیات مدیره این باشگاه نیز گفت: پرسپولیس كه خوب نتیجه می‌گیرد، بالاخره مهم نتیجه گرفتن است. چه اشكالی دارد كه پرسپولیس فعلا با همین شرایط ادامه دهد.

تنظیم برای تبیان: رضاسیگاری