تبیان، دستیار زندگی
غلام پیروانی با شاگردانش خداحافظی کرد،آن هم به دلیل اینکه هنوز نمی داند بعد از تعطیلات عید سرمربی تیم امید است یا نه؟ .........
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

خداحافظی پیروانی با ملی پوشان

غلامحسین پیروانی

غلام پیروانی با شاگردانش خداحافظی کرد،آن هم به دلیل اینکه هنوز نمی داند بعد از تعطیلات عید سرمربی تیم امید است یا نه؟

چهاردهمین و آخرین مرحله تمرینات مقطعی تیم فوتبال امید در سال 88 صبح امروز در محل کمپ تیم های ملی برگزار شد.

در آخرین روز تمرینات تیم فوتبال امید 25 بازیکن حاضر در اردو زیر نظرغلامحسین و امیرحسین پیروانی به حفظ توپ در فضای محدود و بازی تحت فشار را مرور کردند.

در ابتدای این تمرین غلامحسین پیروانی سرمربی تیم امید ضمن تشکر از یکسال حضور مداوم بازیکنان و همکاری باشگاهها با تیم امید برای تشکیل 14 مرحله اردوهای مقطعی از آنها خواست تا با جدیت در تمرینات تیم های باشگاهی شرکت کنند و خود را برای سالی سخت و پرکار آماده کنند.

پیروانی با اشاره به برگزاری بازیهای آسیایی گوانگژو در سال 89 گفت«: تیم امید دیدارهای مهمی را در بازیهای آسیایی چین پیش رو دارد که می طلبد تمامی اعضای تیم با جدیت و تلاش مضاعف برای این مسابقات آماده شوند تا با درخشش در این مسابقات زمینه صعود به المپیک لندن نیز فراهم شود.»

سرمربی تیم امید ضمن تبریک فرا رسیدن سال نو با بازیکنان این تیم خداحافظی کرد و ادامه داد«: اردوی بعدی تیم امید پس از مذاکره و پذیرش شرایط همکاری با مسئولان فدراسیون فوتبال و احتمالا اواسط فروردین ماه سال آینده عنوان کرد.»

غلامحسین پیروانی سرمربی تیم ملی امید

دستشان را می بوسم و خداحافظی می کنم

غلامحسین پیروانی سرمربی تیم امید به  برنا گفت: "روز گذشته مرحله دیگری از اردوی تیم امید به پایان رسید و بعنوان مسئول کادر فنی از روند تمرینات و آمادگی بازیکنان رضایت دارم".

وی افزود: "تنها نگرانی بنده به بحث عدم برگزاری دیدارهای تدارکاتی برمی گردد. متاسفانه این مسئله در کارها مشکل ایجاد کرده است."

پیروانی به جلسه مهم چند روز آینده خود با مسئولان اشاره کرد وگفت: " انشاالله همه حرفهایم را می زنم و اگر آقایان قبول کردند که مشکلات را حل کنند می مانم، درغیر اینصورت دست همه را می بوسم و خداحافظی می کنم."

وی در انتها گفت: " از دست کسی ناراحت نیستم فقط چون آبرویم وسط است دوست ندارم با آن بازی شود."

پیروانی خبر مذاکره خود با چند باشگاه لیگ برتری را تکذیب کرد و گفت: " تا وقتی تکلیفم با تیم امید مشخص شود با هیچ تیم مذاکره نمی کنم."

تنظیم برای تبیان: رضا سیگاری