تبیان، دستیار زندگی
جبهه جنگ نرم که مقام معظم رهبری از آن به عنوان جبهه جدید برای نسل سوم و چهارم انقلاب تعبیر کردند..
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

جبهه ای برای نسل سومی ها

دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور نقش کاروانهای راهیان نور را در تعمیق ‌بخشی به نسل جوان و مقابله با جنگ نرم دشمنان ارزنده توصیف کرد.

به گزارش خبرنگار مهر در قم، محمدحسین یکتا  در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت:

راهیان نور

امسال همچون سالهای گذشته برنامه کاروان‌ های راهیان نور از اول اسفند ماه با حضور متمرکز کاروان‌ها در مناطق عملیاتی خوزستان و جبهه ایلام شروع شده است و ما شاهد حضور قشر عظیمی از جوانان، دانشجویان، دانش‌آموزان، خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و اقشار مختلف مردم در منطقه خواهیم بود.

حضور یگان‌های ارتش، سپاه و جهاد در مسیرهای جاده‌ های مواصلاتی به مناطق عملیاتی از دیگر برنامه‌هایی است که امسال در مناطق عملیاتی اجرا میِ‌شود.

وی حضور خادمین در کلیه یادمان‌ها، توزیع محصولات فرهنگی در نقاط عملیاتی و حضور فرماندهان شاخص جهت روایتگری و رزمندگان 8 سال دفاع مقدس در یادمان ‌ها را از مهم‌ترین برنامه‌های کاروان‌های راهیان نور عنوان کرد.

حضور یگان‌های ارتش، سپاه و جهاد در مسیرهای جاده‌ های مواصلاتی به مناطق عملیاتی از دیگر برنامه‌هایی است که امسال در مناطق عملیاتی اجرا میِ‌شود.

جنگ نرم

دبیر ستاد مرکزی راهیان نور در پایان ابراز امیدواری کرد با حضور تمامی اقشار در این برنامه فرهنگی، ستاد مرکزی راهیان نور بتواند سهم خودش را در جبهه جنگ نرم که مقام معظم رهبری از آن به عنوان جبهه جدید برای نسل سوم و چهارم انقلاب تعبیر کردند موفق شود.


تنظیم برای تبیان :

بخش هنر مردان خدا - سیفی