تبیان، دستیار زندگی
تیم فوتبال آرسنال با برتری پرگل 5 بر صفر مقابل پورتو در دیدار برگشت مرحله حذفی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا به دور یک چهارم نهایی این مسابقات صعود کرد .........
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

صعود آرسنال ، شکست بایرن

صعود آرسنال ، شکست بایرن

تیم فوتبال آرسنال با برتری پرگل 5 بر صفر مقابل پورتو در دیدار برگشت مرحله حذفی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا به دور یک چهارم نهایی این مسابقات صعود کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، آرسنال که در دیدار رفت با نتیجه 2 بر یک در ورزشگاه دراگائو مقابل پورتو تن به شکست داده بود، سه شنبه شب در ورزشگاه امارات با 5 گل حریف پرتغالی خود را درهم کوبید تا صعودی مقتدرانه به دور یک چهارم نهایی این رقابت ها داشته باشد.

برای آرسنال در این دیدار نیکلاس بنتنر سه بار در دقایق 10 ، 25 و 90 - پنالتی ، سمیر نصری (63) و ابوئه (66) گلزنی کردند.

آرسن ونگر در نشست خبری پس از پایان این دیدار گفت: ما فوتبال روانی را بازی کردیم و موقعیت های فراوان گلزنی داشتیم. آرسنال آنچه را در نظر داشت در این بازی ارائه کرد. وقتی ما پاسکاری های سریع می کنیم، هر تیمی را به مشکل می اندازیم.

صعود آرسنال ، شکست بایرن

بایرن مونیخ در دیگر دیدار برگزار شده شب گذشته جواز صعود به دور یک چهارم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورد. در دیداری که در ورزشگاه "آرتمیو فرانکی" شهر فلورانس برگزار شد ، بایرن مونیخ با نتیجه 3 بر 2 شکست خورد اما با توجه به پیروزی دو بر یک در دیدار رفت و به لطف گل زده در خانه حریف به دور بعدی این رقابت ها راه پیدا کرد.

وارگاس دردقیقه 28 و یووتیچ در دقایق 54 و 64 گل های فیورنتینا را به ثمر رساندند و برای بایرن مونیخ، فن بومل(60) و آرین روبن (65) گلزنی کردند.

لوییس فن گال، مربی بایرن، در پایان این دیدار گفت: ما اشتباهات فراوانی در خط دفاعی داشتیم که کار را برایمان پیچیده کرد. بازی با فیورنتینا یک بازی ساده نبود. اما در نیمه دوم توپ و میدان را در اختیار گرفتیم و دو گل زیبا به ثمر رساندیم.

تنظیم برای تبیان:رضا سیگاری