تبیان، دستیار زندگی
تصور کن!جایش آن کجا که تو دوست داری و راحتی،هرکجا-ساحل دریا و خشکی و جنگل و اسکله نم دار و گرم و خنکش را نمیدانم...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

لوازم لذت در تعطیلات!

تصور کن ! جایش آن کجا که تو دوست داری و راحتی..هر کجا که اگر خوش شانس باشی در این گرانی و بازار سیاه بتوانی بروی .ساحل دریا و خشکی جنگل و اسکله اش ،نم دار و گرم و مرطوب یا خنک و دلپذیر اش را نمیدانم..حتی شاید خانه ات روی راحتی مورد علاقه ات لم بدهی نمی دانم،باور کن گاهی این هم غنیمت است اگر در روزهای خوش آب و هوای بهار که دیگر مجبور نباشی سهمت از روز را صبح زودی در ترافیک و شبانگاه باز هم در ترافیک رفت و آمد و  بدنه عزیز روزت را صرف کار یا دانشگاه کنی،بی آنکه بتوانی حتی به آنچه دوست داری فکر کنی.

لوازم لذت در تعطیلات!

راحت بنشینی ،کتاب را درب منزل تحویل بگیری و در ایام فارغ و آسوده عید کتابهایی که دوست دارید را برای خودت یا دوستانت عیدی بگیری و ساعتهای لذت بخش و زیبایی را در کنار کتابهای خوش زبان و روایت کننده آرام بگیری.هر کتابی که میخواهی سفارش دهی و از تبیان تحویل بگیری.در نظرات همین بخش سفارش بده اگر دمی آسودگی را برای تن و روحت میخواهی.

لوازم لذت در تعطیلات!

یا یک کار دیگر!: همان شرایط را در نظر بگیر،با یک هدست در گوش،حتی در جاده و در و دشت و بیابان به آرامترین و ارزانترین شیوه ممکن با بیانی رسا و زیبا مثل یک راوی و دوست کتاب در گوش شما تعریف شود!(کتاب صوتی)طرح زیبایی دارند ،کنجکاو باش و یک بار امتحان کن! در واقع از روز اول نوروز میتوانید به رایگان، با شنیدن کتابهای صوتی که به سلیقه یک نفر هم سن و سال خودتان گلچین شده ،تنها با یک هدست دنیایی لذت ببرید،بگذریم که این کتابها را میتوانید در راهها و جاده ها،زمانهایی که نمیخواهید بشنوید!وقتهای مرده و...(باقی استفاده هایش را خودتان بیابید! و به ما و دیگران هم بگویید!)استفاده کنید.هدف ما اینست که کتابهای رمان نفیس،آثار بزرگ،آثار پر طرفدار ،آموزش زبان،دینی،کودک و نوجوان را بگذاریم نظر شما چیست؟اکنون فرصتی است که شما بخواهید و از اول فروردین همین جا کتابهای صوتی و خرید اینترنتی تان را 48-24 ساعت بعد از زمان سفارش تحویل بگیرید،فقط یک نظر تا دقایق خوش بوی کتاب ،یا یک هدست و شنیدن کتابی شیوا و شیرین راهست ،ما منتظریم و پایه شما.

برای شروع میتوانید از کتاب پر سر و صدای "دا" شروع اگر میخواهید کتابی که  با هفتاد چاپ در کمتر از ۶ ماه رکورد تازه‌ای را در زمینه نشر کتاب در ایران ثبت کرد بخرید،کلیک کنید:

خرید اینترنتی کتاب "دا"

نرگس امیرسرداری :کتاب و کتابخوانی تبیان