تبیان، دستیار زندگی
دوشنبه 24 اسفند ماه مجموعه داستان «ارواح مرطوب جنگلی» نوشته محسن حکیم معانی، با حضور نویسنده و منتقدان: جواد جزینی و میترا الیاتی نقد و بررسی می شود. ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

« ارواح مرطوب جنگلی»

نقد « ارواح مرطوب جنگلی» در کانون ادبیات ایران

دوشنبه 24 اسفند ماه مجموعه داستان «ارواح مرطوب جنگلی» نوشته محسن حکیم معانی، با حضور نویسنده و منتقدان: جواد جزینی و میترا الیاتی نقد و بررسی می شود.
« ارواح مرطوب جنگلی»

این مجموعه داستان توسط نشر ققنوس با قیمت 1900تومان و در 96 صفحه به چاپ رسیده است و شامل 13 داستان کوتاه است كه در ده سال اخیر نوشته شده‌اند.

از حكیم‌معانی تاكنون اشعار و داستان‌های بسیاری در نشریات به چاپ رسیده اند. وی این روزها در حال نگارش رمانی است كه هنوز آن را به پایان نرسانده است.

حكیم‌معانی پیش از این در گفت‌وگو یی درباره داستان‌های كتاب «ارواح مرطوب جنگلی» گفته بود: در تعدادی از داستان‌های این كتاب كه قدیمی‌ترند، تجربه‌های تازه در فرم‌گرایی دیده می‌شوند، ولی در آثار تازه‌تر، فرم به گونه‌ای در ژرفای اثر مستتر شده و از این جهت موجبات خوانشی آسان‌تر را برای خواننده فراهم كرده است.

بیست و چهارم اسفندماه ساعت 16 این مجموعه داستان در محل سالن اجتماعات کانون ادبیات ایران نقد و بررسی می شود. ورود تمامی علاقمندان به این نشست آزاد است.

تهیه و تنظیم برای تبیان : زهره سمیعی - بخش ادبیات تبیان