تبیان، دستیار زندگی
همه جای ایران سرای من است. امضاء: اعضای خانواده بزرگ تبیان
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

همه جای ایران سرای من است. امضاء: اعضای خانواده بزرگ تبیان

ایران

بیشتر از یك ماه همراه شما بودیم . از همان روزی كه اطلاعیه مربوط به مسابقه جام حذفی استانهای تبیان در سایت منتشر شد .

آرزوهایتان را خواندیم . كل كل كردن هایتان را به شوخی برگزار كردیم . شوخی هایتان را خواندیم و خندیدیم . بر غیرت و همیت و تعصب شما بر نام استانتان آفرین گفتیم .

بر ادب و تواضع شما مقابل سایر استانها احسنت آوردیم . هرگاه عصبانی شدید و ما را با كلمات مختلف و گوناگونی نواختید ؛ صبوری كردیم .

هرگاه سایت دچار مشكل شد و برنامه مسابقه دچار مشكل شد ؛ تلاشمان را بیشتر كردیم تا جبران كنیم و برای شركت شما در مسابقه و جبران اختلالاتی كه در حین اجرای مسابقه پیش آمد ؛ راهكاری بیندیشیم و به شما پاسخگو باشیم .

ما می گوییم كه بهترین نیستیم اما با همراهی شما بهترین خواهیم بود . همگی با هم .هفته وحدت بهانه ای شد برای اینكه بیشتر كنار هم باشیم . برای اینكه دست به دست هم بدهیم و ایرانی آباد و بزرگ بسازیم .

ایران

و این میسر نیست مگر اینكه دلهایمان را به هم بسپاریم و از این مسابقات و رقابتها كه تنها بهانه ای برای با هم بودن است ؛ به راحتی عبور كنیم . اما از كنار یكدیگر نه ...

ایرانی عزیز ؛ ایرانی عزیزی كه كاربر سایت تبیان هستی ؛ كاربر ایرانی عزیزی كه از استانهای مختلف ایران و از خارج از كشور دلت با ما بود و همراه ما قدمهای استوارت را بر چشمان ما گذاشتی و در این مسابقه شركت كردی ؛ حال دیگر می دانیم پس از این رقابت شیرین و مهیج ؛ دیگر مرزی بین ما نیست . همه جای ایران خانه ماست .

همه اقوام ایرانی از یك خاك زاده شده اند . دیگر مرز ها ؛ قومیت ها ؛ زبان ها ؛ لهجه ها و ... بین ما فاصله ای ایجاد نخواهد كرد .

ما همگی با هم هستیم . اینجا كسی با خویش نیست

امضاء : اعضای خانواده بزرگ تبیان


تهیه و تنظیم برای تبیان: واحد امور کاربران تبیان