تبیان، دستیار زندگی
وقتی رضا امیرخانی نویسنده کتاب فراموش نشدنی و خوش طعم من اوچیزی را معرفی کند بی شک باید خواند و چشید!!
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

امیر خانی میگوید،می خوانیم

امیرخانی میگوید میخوانیم

وقتی رضا امیرخانی چیزی را معرفی کند بی شک که باید خواند و چشید! رضا امیرخانی،نویسنده کتاب فراموش نشدنی و خوش طعم "من او" - که الحق اگر نخوانده اید،نصف عمرتان بر فنا! و حداقل ایام عید را غنیمت بدانید و از این اثر خود را بی نصیب نگذارید-میگفتم ،آقای رضا امیرخانی کتابی را معرفی کرده اند و آن را بهترین رمان سالهای اخیر خوانده اند .منتظر مینشینیم تا این اثر چاپ شود و ما بی نصیب نمانیم!

رضا امیرخانی ، « مردگان باغ سبز » ؛ رمان در حال انتشار محمدرضا بایرامی را بهترین رمان نوشته شده در سال های اخیر دانست.

به گزارش ستاد خبر انتشارات سوره مهر ، نویسنده کتاب های « من او » و « ارمیا » که به تازگی برگزیده جایزه شهید حبیب غنی پور شده است در استقبال از رمان در دست انتشار محمدرضا بایرامی گفت:به عقیده كسی كه این افتخار را داشته كه قبل از انتشار، این رمان را بخواند می توانم بگویم این رمان بهترین رمان نوشته شده در طول سالهای اخیر است.

رمان «مردگان باغ سبز » درباره یک روح سرگردان است که کشته و مثله شده است ،در حالی که پسر دوساله اش را هم قاتل او برداشته و با خود برده وحالا او سعی دارد برای رسیدن به آرامش قطعات بدن خودش را جمع آوری کند و به پسرش هم کمک کند تا از دست قاتل خلاص شود.

وی با اشاره به دوستی و رابطه نزدیكی كه با بایرامی داد،افزود: محمدرضا بایرامی بی‌شك یكی از درخشان‌ترین سوابق را در حوزه‌ نویسندگی دارد و رمان جدید او که در حال انتشار است شاهکار بعد از انقلاب و جزو بهترین آثار آقای بایرامی است.

رضا امیرخانی که خود را با رمان "من او"بی شک یکی از بهترینها معرفی کرده است ،درباره این اثر میگوید:

محمدرضا بایرامی بی‌شك یكی از درخشان‌ترین سوابق را در حوزه‌ نویسندگی دارد و رمان جدید او که در حال انتشار است شاهکار بعد از انقلاب و جزو بهترین آثار آقای بایرامی است.

محمدرضا بایرامی بی‌شك یكی از درخشان‌ترین سوابق را در حوزه‌ نویسندگی دارد و رمان جدید او که در حال انتشار است شاهکار بعد از انقلاب و جزو بهترین آثار آقای بایرامی است.

رمان «مردگان باغ سبز » درباره یک روح سرگردان است که در جریان جنگ داخلی - بعد از جنگ جهانی دوم و زمان فرقه دموکرات آذربایجان - کشته و مثله شده است ،در حالی که پسر دوساله اش را هم قاتل او برداشته و با خود برده و حالا او ، سعی دارد برای رسیدن به آرامش قطعات بدن خودش را جمع آوری کند و به پسرش هم کمک کند تا از دست قاتل خلاص شود.

این رمان یک رمان تاریخی درباره برخورد سه نسل (نوه،پدر و پدربزرگ) با یک رویداد تاریخی است و ماجرای آن به 63 سال پیش و بعد از جنگ جهانی اول و اتفاقاتی که در آذربایجان ایران رخ داده، برمی گردد.

رمان « مردگان باغ سبز » محمدرضا بایرامی در انتشارات سوره مهر مراحل انتشار را طی می کند.

برگرفته از : سوره ی مهر

تنظیم برای تبیان : نرگس امیرسرداری