تبیان، دستیار زندگی
اینا نظر بود یا كركری؟ دعا بود یا نفرین؟
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

اینا نظر بود یا كركری؟ دعا بود یا نفرین؟

کل کل

نظرات اطلاعیه‌های مربوط به مسابقه جام حذفی استانهای تبیان حال و هوای خاصی داشت. خالی از لطف نیست اگر گزیده‌های این نظرات را با هم مرور کنیم. (این نظرات از بین 3500 نظر دریافتی از طرف شما کاربران خوش ذوق تبیان انتخاب شده اند)

- بچه های فارس،به نیت مسابقه یه تفالی به حافظ زدم،آمد: عراق و فارس گرفتی به شعر خوش حافظ بیا که نوبت بغداد و وقت تبریز است بچه ها روحیه خودشون را حفظ کنن که ان شاءالله فارس قهرمان است.

- بچه های خراسان ( رضوی ) به همه نشان می دهند که هنوز خون نادر و فردوسی و ... در رگ هایشان جاری است

ما پیروزیم.

- استان ما اول بود، خوابیدم پاشدم دیدم آخر شده! من هرگز اسیر این صحنه آرایی خطرناک نخواهم شد!

- سلاوی تایبت به ته واو کردکان---زو کن-- کرسان پیروز

توضیح تبیان: البته ما معنی نظر این عزیز تبیانی را نمی دانیم. كسانی كه معنای این عبارت را می دانند برای ما بنویسند كه ترجمه آن چیست ؟

- بعضی ها این مسابقه را با تخم مرغ شانسی اشتباه گرفتن و گزینه هارو همینجوری انتخاب کردن و حق دیگران را مه امتیاز بالا گرفتند را ضایع کردند.

- درود بر مردان کم ادعای کویر ایران

-مازنی باغیرت،حمایت حمایت

- باختیم . باختیم . باختیم . خیالتون راحت شد . حالا شبا راحت بخوابید .

- ایول بیرجندی ها نشون دادید همه جا ودرهرزمان در صحنه حضوردارید دمتون گرم

استان ما اول بود، خوابیدم پاشدم دیدم آخر شده! من هرگز اسیر این صحنه آرایی خطرناک نخواهم شد!

- فقـــــــــــــــــــــط دیار میــــــــــــــــــــــــرزا ««« گیــــــــــــــــلان سرافـــــــــــــــــــــــــــــــــــــراز »»

- سنگ و بزن به شیشه ساری برنده میشه

- Only kermanshah دوستان زیاد به خودتون زحمت ندین چون برنده ی فینال ما كرمانشاهی ها هستیم ! :) كرمانشاهی ها كولاك میكنند . هیب هیب هورا هیب هیب هورا

- فقط گیلان و فقط یاران میرزا کوچک خان گیلان قهرمان این رقابتهای

- عاجزانه از کاربران اصفهانی که توانایی جواب دادن به بیش از 30 سوال را ندارن خواهش میکنم در این مرحله شرکت نکنند چون از خراسان عقبیم . و ان شا الله در مراحل بعدی شرکت کنند . کسانی که از امتیاز میانگین امتیاز کمتری به دست بیارن نه تنها کمکی به استانشون نکردن بلکه از پشت به اون خنجر زدن. پس خواهشا زحمت بقیه دوستان را هدر ندهید و خود را مورد لعن ونفرین سایر دوستان قرار ندهید با تشکر

- اول تهران دوم شد،دوم گیلان اول شد.افتخارمون اینه که جوانمردانه راه رو باز کردیم برا جوونا و رفتیم کنار.

- مازنی باغیرت، حمایت حمایت!!! جان هرکی دوس دارنی،دقت هکنین.امه آبرودرخطره!!!

- اگر امکان داره این مسخره بازیها رو جمع کنید که اعصاب همه رو به هم ریخته همون مرحله اول کافی بود و به همونها به قید قرعه به امتیاز بالاها مثلا بالای 45 جایزه بدید و مارو خلاص کنید.

- قزوینیهای عزیز جون من دست به کار شید مردم از بس به این و اون گفتم شرکت کنید. جون من آبروی قزوین رو حفظ کنید.

- آفرین بر كـــــــــرد زبانان غیور... هم كرمانشاه و هم كردستان

- برو بچ اصفهان كجایید برسید به داد اصفهان

- بچه های خراسان رضوی  اینها ( اصفهانی ها ) همون هائی هستند که جایزه ویژه غدیر رو گرفتند !  رحم نکنید ........ حملهههههههههههههه

- بابا این چه مسخره بازییه ای؟ اعصاب آدمو خورد میکنه. شمام بااین مسابقه گذاشتنتون.

- نفس گیرترین رقابت بین اصفهان و خراسان رضوی. به امید خدا اصفهان میره مرحله بعد...

- یا امام رضا به دادمون برس . این اصفهانی ها دارند می رسند ! فقط همین 20 دقیقه آخر رو عنایت کنید قول میدیم بقیه استان ها رو راحت ببریم .

- دلاور مردان خراسان رضوی! بعد از پیروزی شیرین در فینال زودرس ، نیاز به ریکاروی خوب هستیم . لطفا ریکاوری کرده و اماده مبارزه با دوستان زنجانی شوید  وعده دیدار ؛ مسابقه با زنجان و .... و... فینال

- کاربران خراسان رضوی خسته نباشید  دوستان اصفهانی هم ناراحت نباشند . به هر حال ..... روزگار از آنکه گه عزّت کند گه خوار دارد *** چرخ بازیگر از این بازیچه ها بسیار دارد .

کل کل

- سربازان اینترنتی گمنام امام رضا برنده اند..!

- با سلام و آرزوی توفیق برای همه... من هم بچه مشهدم //..// فقط افتخار می کنم که نوکر زائران آقا باشم......امیدوارم لیاقتشو داشته باشم. بچه محل امام رضا(ع). درمورد مسابقه هم امیدوارم که همه ازش راضی باشن ......هر چند میدونم برنده ایم اما برای جلوگیری از ریا وتضعیف روحیه هموطنان...نمیگم خراسان رضوی اول میشه. یاعلی.

بابا این چه مسخره بازییه ای؟ اعصاب آدمو خورد میکنه. شمام با این مسابقه گذاشتنتون.

- مدیران تبیان جایزه فینال رو الان به بچه های خراسان رضوی بدین لازم نیست این همه وقت خودتون رو بگیرین زنده باد

خراسان رضوی

- قزوین با تیمی قوی وبا انگیزه وارد مسابقه شده است وبه مرحله نهایی می رسد.

- بر و بچ مشهد اگر اول شدیم، پای پیاده جمعه همین هفته از میدان شهدا به سمت حرم مطهر و شرکت در نماز جمعه.

- مشهدی ها منتظر باشید ما با تمام قدرت، همت و وحدت اومدیم .زنجان همیشه قهرمان

- تیم قزوین حریف می طلبه !  فینال تو قزوینه ! یادتان باشه .

- واااااااااااای امشب شب عزاداری اصفهانیا است. به خراسن تبریك میگویم قوی ترین رقیب ما بود رقابت خوبی بود موفق باشید ولی به خودتون مغرور نشین اصفهانیا هنوزم اولا انشاء الله تو مسابقات بعدی بچه های اصفهان جبران می كنند من كه كیف كردم از این هیجان مسابقه تبیان ممنون قول میدیم دفعه دیگه شرمنده تو نشیم.

- به همت برو بچ یزد آفرین میگم. دیشب قزوینی ها در عرض دو ساعت خودشون رو از حذف نجات دادن

موفق باشن ارزوی سلامتی برا همه دوستان گلم

- قرائت 313 مرتبه ذكر ام یجیب مضطر اذا دعاه و یکشف السوء برای تبیانی ها در زنجان . به نیت تعداد یاران امام زمان (عج) . یا علی

عاجزانه از کاربران اصفهانی که توانایی جواب دادن به بیش از 30 سوال را ندارن خواهش میکنم در این مرحله شرکت نکنند چون از خراسان عقبیم

- هم وطنان و كاربران تبیانی عزیز!ما لرستانی ها علی رغم تلاشمون و همچنین آمادگی نسبتاً بالای هم استانی هایمان در مرحله اول حذف شدیم . اما شما با قدرت و توكل ادامه دهید ما برای همه تان دعا می كنیم كانون فرهنگی هنری مسجد الغدیر بروجرد

- من بچه تهرونم. اما اصلیت اردبیلی دارم و به این افتخار می کنم. یاشاسین اردبیل. ترکونده. غیرت به این میگن. تهران با این همه عظمتش همش پوچه. کاش استانمو اردبیل میزدم.

هیچ وقت فكر نمیكردم یزد حذف بشه! من خراسان رضوی ام . ان شاالله كه زنجان رو هم میبریم. من از یزد ترس داشتم كه به فینال نرسیم اما با این حساب كه یزد نیست؛ ان شاالله كه فینالیستیم. به اصفهانیهای دوسداشتنی هم خسته نباشید میگم. بچه مشدی ها دستمریزاد..... یا امام رضا...

- از وقتی به دنیا اومدم برا اصفهان حریفی ندیدم.زنده باد طوفان زرد آسیا(سپاهان)..........

- به تمام اصفهانی ها خسته نباشید میگم  ما تمام تلاشمان را انجام دادیم ولی بخت با خراسان رضوی یار بود.

- دم بچه های معنوی امام رضا (ع) گرم همیجور ادامه بِدِم تِمومه :D

هیچ وقت فكر نمی‌كردم یزد حذف بشه! من خراسان رضوی ام. از یزد ترس داشتم كه به فینال نرسیم

- درود بر ایرانی و درود بر خراسان رضوی و مشهد مشهدیها با قدرت پیش به سوی ثبت قهرمانی  تا نام مشهد در تبیان هم جاودانه بشه یا امام رضا مدد

- ســــــــــــــــلام به همه ی بچه های گیلان؛ایول به همتون واقعا گل کاشتید. امیدواریم که تا مراحل پایانی پیش بریم و عنوان قهرمانی رو از ان خودمون کنید. امروز که با سیستان و بلوچستان مسابقه داریم؛هر چه زودتر شرکت کنین تا بتونیم این تیم رو هم شکست بدیم. البته به نظر خودم تیم گیــــــــــــــــــــلان به لطف پروردگار یکی از پر قدرت ترین تیمهای این مسابقاته. تیمی که به لطف و عنایت خداوند تهران و قم رو شکست میده معلومه که واقعا خوب کار کرده. از مسئولین تبیان هم تشکر می کنیم که این مسابقات زیبا و مهیج رو برگزار کرده. به امید پیروزی تیم گیــــــــــــــــــــــــــــــــــــلان.

- بچه های خراسان رضوی یک قدم تا پیروزی بیشتر نمونده ان شا الله که بتونیم خراسان رضوی رو سر بلند کنیم این رو هم یادتون نره که خراسان رضوی را به امام رضا میشناسند . امام رضا پشت وپناهتون

- کاربران خراسان رضوی خواهشا امتیاز رو پائین نیارید . دستی دستی داریم خودمون رو هدر میدیم ها !

- خراسان قهرمان میشه به لطف یزدان و بچه ها ... خراسان قهرمان میشه !  لا لای لای لالای لالای لای لای لای لای لالای لالای. ...

- چرا اصفهانی ها باختند؟))))))))))))))))))))))):

- جناب تبیان شما که یه پا ریاضیدان هستی. به کمک علم آمار کسانی که نمراتشان فاصله زیادی از میانگین عموم دارند را حذف کنید. چون اینها یا نفوذی و ستون پنجم هستند یا شانسی زده اند. تا همه به پای چند نفر نسوزند.

- سلام زاکان ایول شمی دست درد نکونه

- بچه ها ی خراسان رضوی تمام قدرتون رو نشوووووووووووووووووووووووووون بدید.تا پیروزی زمان زیادی نداریم.نبایییییییییید کم آورد.

- متاسفانه باختیم اونهم به خاطر یه عده که شانسی جواب میدن.

- حق خوری؟ امام رضا خودش قاضیه.

- آقا تقلب تقلب تقلب خیلی ضایع تقلب کردن! الهی امام رضا عوض تقلب شون رو بده!

- این چه جورشه مگه ممکنه شما نمی تونید این کارو بکنید پس کو عدالتتون چرا کاری نمی کنید ما امتیازمونو می خواهیم یکی با زدن صفر  ما رو در عرض 5 دقیقه اورد پایین مگه میشه بابا یکی به داد ما برسه .

- الهی امام رضا بزنه تو کمر این ... متقلب.

- واقعا جالبه!!!!!!!! این عدالتی هستش كه ما كه تا 5 دقیقه آخر با امتیاز بالا جلو بودیم ولی در عرض چند دقیقه به شدت افت كردیم در حالی كه امكانش خیلییی كمه !!!!!!!!!!!!!!!! امیدوارم عدالت برقرار باشه .

- ما به امید خدا جلو اومدیم و همه تلاشمون رو كردیم ولی....خدایااااااااااااااااااااا این یعنی چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

- از بچه های شهر ... این كارا بعیده آخه چرا نا مردی مگه می شه تو 1 دقیقه ما ببازیم واقعن حق كشی مسئولین كجاییییییییییییییین؟

- چرا آخه این جوری شد؟؟؟ خدای من باورم نمی شه .. این با كدوم معیار جوره ؟؟این كه ناعدالتی محض هستش .

- ما كه كم آوردیم حالا هر استانی می خواد برنده بشه .

- خدا وکیلی نامردی کردید امام رضا حاضر بر مسابقه بود.  در دقیقه آخر نامردی کردید و با تقلب خودتان را جلو کشیدید اگر تبیان مرد باشه پیگیری میکنه و الا امام رضا جواب همه نامردیها را می دهد.

- بازم مثل همیشه ، آذربایجان برنده میشه !! پیشنهاد می كنم بقیه ی استانها برای رتبه های دوم و سوم و ... رقابت كنند.

- گیلان توقهرمانی

- ولی من فكر میكنم نكته خیلی جالب این داستان اینه كه 3تا استان متعلق به مناظق آذریه!یه پای فینال مال آذریاست.. .

- خوشحال شدم كه خراسان رضوی هم بالا نرفت. از اصفهان

- به خدا  حلالتون نمی كنیم ما برده بودیم.

- ماشاء الله به این هوش سرشار هموطنان آذری زبان. ایول.

- بچه های گیلان بجنبید و یه بار حضور خودتون رو به اثبات برسونید.با کمی تلاش می تونیم به لطف خدا توی این دیدار هم پیروز بشیم.تیمه همیشه قهرمان گـــــــــــــیــــــــلان.

- بین اذربایجان چی كار میكننننننننننننه!!!!!!!!فینالو اردبیل و اذربایجان بازی میكنند.یاشاسن توحلر یا علی

- متأسفانه ما که باختیم. ولی انصافا اینا یه دوپینگی چیزی کردن.

- واقعا متاسفم براتون که اینقدر راحت حق خوری میکنید. متاسفم برای تبیان ساده لوح. ازتون راضی نیستم و حق ما رو که خوردین (یه جایی باید پس بدین این حق خوری رو )

- بازم مثل همیشه. اردبیل برنده میشه

- به لطف یزدان و بچه ها اردبیل قهرمان میشه....

- با صلوات بر محمد و ال محمدو با سلام خدمت تبیانی ها، یاشاسین اذربایجان.

- من مدتها بود بی خبر بودم از تبیان اگه بودم به همه نشون میدادم تهرانی ها کی هستن !!!

- ما مازندرانیا که تو مرحله دوم تصمیم گرفتیم به نفع استانای دیگه بکشیم کنار تا بقیه استانها فرصتی داشته باشن تا خودشونو نشون بدن!!! گیلانیای گل،امید ما شمالیا به شماست.سربلندمون کنید... یاعلی

- یاشاسن اردبیل ببینم چکارمی کنید هم استانیها اگه تا حالا بالای 30 نزدید لطفا شرکت نکنید.

- مسبقه عالیه. ای ول به آذری های گل. آذربایجان برنده جام حذفی تبیان.شیره ه ه ه

- ایول دارین بچه های گل اردبیل.

- هرچند مشهدی نیستم ولی حیفم اومد با این اختلاف کم حذف شد. آفرین به مشهدیا!

- با سلام خدمت تمام کاربران من خودم مازندرانیم ایول به گیلان به خاطر اینکه تهرانیها رو حذف کرد امید ما شمالیها به شماست حتما قهرمانید.

- بچه هاى اردبیل:باید به فینال را پیدا كنیم.به امید خدا برنده میشیم. استان هاى دیگر با ما رقابت نكنید شكست مى خورید

- خدا خودت ببین دارن تقلب داره میشه

- چرا داره اینطوری میشه ؟؟؟؟؟؟ دور آخر ما چرا پذیرفته نشد دوباره چك كنید دوباره چك كنید دوباره چك كنید.

- چرا دارید این کارا رو می کنید چقدر شما بی عدالتید این چه وضعیه همش میگه زمان مناسب نبوده این جا چه خبره ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


نمی دونیم الان با خوندن این نظرات چه حال و هوایی دارین اما دلمون می خواست تکنولوژی اینقدر پیشرفت کرده بود که می شد این صفحه رو جوری تعریف کنیم که وقتی شما آخرین نظر رو می خونید یه عکس ازتون بگیره و برای ما ارسال کنه. آخه ما وقتی داشتیم این نظرات رو بررسی و تایید می کردیم و بعد گلچین می‌کردیم تا بذاریم تو این صفحه خیلی دیدنی شده بودیم. حتما شما هم احتمالا الان همین طوری شدین.

تهیه و تنظیم : واحد امور كاربران سایت تبیان