تبیان، دستیار زندگی
پیشنهادات و ایده های شما درباره جام حذفی استانهای تبیان
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

چه كنیم كه مقبول شما افتد؟

?

بیش از هفت سال است که با شما و همراه شما هستیم. پیوند بین تبیان و کاربرانش امری بدیهی و غیر قابل انکار است. پس از طی این سالها کاربران تبیان بهتر از هر کسی می دانند که تبیان از هر فرصتی برای ایجاد تنوع و سرویس های جدید استفاده می کند تا از این رهگذر رضایت خاطر کاربران خود را فراهم سازد.

با برگزاری اولین دوره جام حذفی تبیان؛ نظرات و پیشنهادات و انتقادات بسیاری از شما کاربران عزیز به دست ما رسید.

چنانچه با علاقمندی ها؛ سلایق و پیشنهادات و انتقادات شما بیشتر آشنا شویم؛ مسیر آینده را به گونه ای برنامه ریزی خواهیم کرد تا از این نظرات و راهبردها بیشتر استفاده کنیم.

حال برای تکرار مجدد این مسابقه لازم است ضعفهای آن را از بین ببریم؛ نقاط قوتش را تقویت کنیم و ابداعات جدیدی به کار بندیم تا حتی این مسابقه هم هر بار از دفعه قبل جذاب تر شود.

دراین راه شما می توانید حتی با ایده های خام و بکر خود ما را یاری نمایید. تغییر در بخش مسابقات سایت تبیان از برنامه های کوتاه مدت و بلند مدت ماست که این تغییر می تواند جذابیت دوباره ای برای شما به ارمغان آورد.

پس منتظر شما هستیم تا با همدلی و همراهی نخست پیشنهادات خود را درباره دوره های بعدی جام حذفی ارائه نمایید و در گام بعدی برای بهتر شدن روند مسابقات در تبیان و ایجاد تغییرات مناسب در سوالات روزانه، هفتگی، آدینه و ویژه پیشنهادات خود را ذیل همین مطلب در بخش نظرات مکتوب بفرمایید.

رضایت ما از فعالیت در سایت تبیان در گرو رضایت شما عزیزان می باشد.

مقبول


تهیه و تنظیم برای سایت تبیان: واحد امور کاربران سایت تبیان