تبیان، دستیار زندگی
چند شگفتانه این دوره از مسابقات
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

چند شگفتانه این دوره از مسابقات

شگفتانه

یکی از کاربران دوست داشتنی تبیان - با نام مستعار loobia - که در مسابقه ویژه عیدغدیر امسال شرکت کرده بود (همان مسابقه جدولی سخت و معروف) می گفت: وقتی اسم ویژه و شگفتانه می آورید چهارستون بدن آدم می لرزه.

این بار شگفتانه تبیان نه سوال سخت است و نه جایزه و نه سرویس ویژه. شگفتانه های این بار تبیان خود شما هستید. تعجب نکنید شما کاربران عزیزی که در مسابقه جام حذفی تبیان شرکت کردید و تجربه جدید و زیبایی هم برای خودتان و هم برای ما به یادگار گذاشتید.

پس از اینکه برای مصاحبه تعدادی از شما عزیزان را گلچین کردیم؛ متوجه شدیم بین کاربران تبیان چه گلهای خوشبو و چه اعضای کم نظیر و خاصی داریم.

بهتر است خود شما در این مورد قضاوت کنید:

آقای احمد مظفری - کارشناس ارشد مدیریت آموزشی - استان مازندران

خاطره ایشان و نظرات راهگشا و در نهایت پیام تبریک ایشان را به زبان مازنی از زبان خودشان بشنوید (راستی ایشان همگی ما را برای تعطیلات نوروز به استان زیبای مازندران دعوت کرده اند.)

برای شنیدن صدای آقای احمد مظفری از مازندران اینجا کلیک کنید.

آقای دکتر جهانشاه جهانگیری پور از استان اصفهان  - پزشک عمومی

خاطره آقای دکتر جهانگیری پور از شرکت در مسابقه و همچنین پیشنهاد ایشان برای بهتر شدن این مسابقه را با هم می شنویم.

برای شنیدن صدای آقای جهانشاه جهانگیری پور از اصفهان اینجا کلیک کنید.

آقای مهدی مختاری از استان مرکزی – کارشناس اقتصاد کشاورزی

این کاربر عزیز؛ مدیر سایت تبیان اراک هستند که نظر خود را در مورد این مسابقه همراه با پیام تبریک به کاربران استانهای زنجان و گیلان بیان کرده اند.

برای شنیدن صدای آقای مهدی مختاری از استان مرکزی اینجا کلیک کنید.

محمد مهدی زنده دلی دانش آموز 12ساله استان لرستان 

وقتی انجمن رقابت استانها را ایجاد کردیم؛ در مبحث مربوط به استان لرستان کاربری با نام کاربری "zende76" ازغیرت لرستانی ها نوشته بود و اعضای لرستانی را تشویق به شرکت در مسابقه کرده بود. "zende76" آنقدر فعال و پویا از شرکت درمسابقه و تشویق دوستانش و از مسجد محلشان (مسجدالغدیر بروجرد) صحبت می کرد که همانجا تصمیم گرفتیم حتما با وی مصاحبه ای داشته باشیم.

اما شگفتی وقتی برای ما حاصل شد که فهمیدیم "zende76" دانش آموزی 12ساله است که با اشتیاق فراوان دوستانش را به منزل خود برده تا از اسم زیبای "لرستان" دفاع کنند و برای آن رتبه بیاورند.

اگر صدای "zende76" و محتوای صحبتهای او را بشنوید حتما به حرفهای بزرگ او (گرچه با صدای کودکانه) بیان می شود؛ ایمان می آورید.

او از بوشهری ها تشکر کرد (که لرستان را در مرحله اول حذف کرده بودند) از لرستانی ها تشکر کرد (همانها که برای اعتلای نام استانشان علیرغم تمام محرومیت ها در مسابقه شرکت کرده بودند) از ایرانی های خارج از کشور هم تشکر کرد که به اعتقاد وی هنوز دلشان با ایران بود و ایرانی.

بیشتر از این نمی گوییم و از شما می خواهیم که حتما به این مصاحبه توجه کنید.

برای شنیدن صدای آقای محمد مهدی زنده دلی از لرستان اینجا کلیک کنید.

صدیقه ناصری سرای از استان آذربایجان غربی

سرکار خانم ناصری سرای با زبان شیرین آذری پیام تبریک خود را به تمامی کاربران و شرکت کنندگان در این مسابقه ابراز داشته اند و با شور و اشتیاق زیبایی از هیجان خود و دوستانشان برای شرکت در این مسابقه صحبت کرده اند.

برای شنیدن صدای سرکار خانم ناصری سرای از آذربایجان غربی اینجا کلیک کنید.

برای شنیدن سایر مصاحبه ها که از سایر کاربران استانهای دیگر تهیه شده است؛ اینجا را کلیک کنید.

شگفتانه


تهیه و تنظیم برای تبیان: واحد امور کاربران سایت تبیان